miercuri, 18 aprilie 2018

10 poze de primăvară cu flori (2018). Imagini superbe din lume. Miercurea fără cuvinte (341)

Am selectat azi 10 poze de primăvară cu flori din 2018, imagini superbe surprinse în diferite locuri ale lumii publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 341 din serialul cu fotografii intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze de primăvară găsiţi pe blogul lui Carmen.
Happy Wordless Wednesday! 😃

Blossoms Spring Sakura.. by Juliana Nan on 500px.com


Juliana Nan - Blossoms Spring Sakura

wildblüher im königsseewald by sardegna orange on 500px.com


sardegna orange - wildblüher im königsseewald

I'm busy. by SooCheol Lim on 500px.com


SooCheol Lim - I'm busy

Moving to the next flower. by Jo Seok Seo on 500px.com


Jo Seok Seo - Moving to the next flower

Pink Tulip. by Jo Seok Seo on 500px.com


Jo Seok Seo - Pink Tulip

in springtime by Amari Pitt on 500px.com


Amari Pitt - in springtime

flower 20 by Nevernφ BZH on 500px.com


Nevernφ BZH - flower 20 - Campanula

Apricot blossoms by hyunpyo cho on 500px.com


hyunpyo cho - Apricot blossoms

Daisy by Antony Cooper on 500px.com


Antony Cooper - Daisy

Spring bloom by Suhail Khan on 500px.com


Suhail Khan - Spring bloom - Forsythia

Copyright © 2018 500px.com. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile de primavara cu flori! Multumesc si eu! :)

      Ștergere
  2. Tablouri impresionante de primavara! Este cel mai spectaculos anotimp, de neegalat! Multumesc pentru frumoasa colectie!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate! Imi pare bine ca ti-au placut pozele de primavara cu flori! Multumesc si eu! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  3. Waw! Arta...infloririi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile de primavara cu flori! Happy WW! :)

      Ștergere
  4. Poezie! Fotografii cu adevarat artistice!
    Happy WW Cristi! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea! Happy WW, Carmen! :)

      Ștergere
  5. Intotdeauna ne incanti cu tot felul de frumuseti. O saptamana plina de flori si soare iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. M-amm pierdut efectiv in prima fotografie. M-am regasit in ultima, dupa ce am sarit din petala in petala, ca albina din floare in floare :).
    happy WW! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Splendide fotografii,o simfonie de culori!
    O zi minunată îți doresc,Cristi!
    O îmbrățișare și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere