miercuri, 25 aprilie 2018

MELODIE NOUĂ: Lidia Buble - ”Sub apă” (2018). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

2018 Lidia Buble Sub apa melodie noua Lidia Buble Sub apa videoclip noua piesa Lidia Buble Sub apa new single Lidia Buble Sub apa videoclip oficial youtube Razvan Simon si Lidia Buble Sub apa ultima melodie a Lidiei Buble Sub apa filmare subacvatica youtube Lidia Buble Sub apa Neatza cu Razvan si Dani 25 aprilie 2018
Lidia Buble - Sub apa (piesa noua 2018, videoclip oficial, new single, new song 2018)/ Foto: Cat Music Romania

Lidia Buble a lansat o melodie nouă, ”Sub apă”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Cat Music miercuri, 25 aprilie 2018. Piesa ”Sub apă” (Lidia Buble) este compusă și produsă de EpiQ Records pentru Cat Music Romania. Ionuț Trandafir (TrandaFilm) a regizat videoclipul noului single ”Sub apă” (Lidia Buble) după scenariul lui Răzvan Simion care este protagonist în noul clip muzical alături de Lidia Buble.
“«Sub apa» este o piesa ce incepe incet, incet, sa inchida cercul pe care am inceput sa-l «desenez», impreuna cu echipa mea, Epiq Records, inca de anul trecut, de la «Camasa». Totul va fi gata in toamna, cand lansez albumul pe care mi l-am dorit atat de mult. Fiecare cantec vorbeste, intr-o mare masura, si despre mine, iar «Sub apa» este locul in care, pot spune ca, imi gasesc refugiul. Sunt absolut convinsa ca toti cei ce asculta piesa si au o relatie de dragoste isi cauta momente si locuri, unde sa fie doar ei cu gandurile lor. Eu am ales varianta «SUB APA»! Ceea ce veti vedea in videoclipul si piesa lansate se datoreaza unei mari echipe, cu care am colaborat cu mare drag si careia ii sunt profund recunoscatoare, pentru rezultatul superb!”, a declarat Lidia Buble pentru site-ul www.catmusic.ro. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Lidia Buble - Sub apa (Official Video) LYRICS, NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Booking: Madalina Nicolai | 0745 333 111
(P)&(C) Cat Music / EpiQ

Lyrics/Versuri Lidia Buble - Sub apa (piesa noua 2018, single nou):

Mi-a impietrit si sufletul in fata ta
Chiar nu gasesc cuvinte sa mai spun ce fac
Apari in umbra noptii
Ce rar iti mai vad ochii
Mi-a impietrit si inima in fata ta

Alta cearta drumuri sa desparta
Nicio punte intre noi

Si ma scufund sub apa, apa
Sa nu te mai aud niciodata, data
Nu poti tipa cat pot sta eu sub apa, apa
Amar, zambind si plin de nevoi

Si ma scufund sub apa, apa
Sa nu te mai aud niciodata, data
Nu poti tipa cat pot sta eu sub apa, apa
Amar, zambind si plin de nevoi
Nici dragostea nu se mai tine de noi

Au fost si zile bune in care ne gaseam
Rupeam bucati din mine, numai sa te am
Atat de dureroase
Povestile frumoase
Au fost si zile bune in care ne iubeam

Alta cearta drumuri sa desparta
Nicio punte intre noi

Si ma scufund sub apa, apa
Sa nu te mai aud niciodata, data
Nu poti tipa cat pot sta eu sub apa, apa
Amar, zambind si plin de nevoi

Si ma scufund sub apa, apa
Sa nu te mai aud niciodata, data
Nu poti tipa cat pot sta eu sub apa, apa
Amar, zambind si plin de nevoi
Nici dragostea nu se mai tine de noi

Si ma scufund sub apa, apa
Sa nu te mai aud niciodata, data
Nu poti tipa cat pot sta eu sub apa, apa
Amar, zambind si plin de nevoi

Si ma scufund sub apa, apa
Sa nu te mai aud niciodata, data
Nu poti tipa cat pot sta eu sub apa, apa
Amar, zambind si plin de nevoi
Nici dragostea nu se mai tine de noi

by Cat Music (YouTube), 25 apr. 2018

HITUL anului! Oficial s-a lansat noul single al Lidiei Buble „Sub apă” (VIDEO 2018)



Vezi ediția integrală pe ANTENAPLAY: https://goo.gl/gaMXUJ. Invitată la "Neatza cu Răzvan și Dani", Lidia Buble a lansat clipul melodiei "Sub apă".
Abonează-te la canalul nostru: https://goo.gl/3hwdp4. Urmăreşte Neatza cu Răzvan şi Dani pe site: http://a1.ro/neatza-cu-razvan-si-dani.
by Neatza cu Razvan si Dani (YouTube), 25 apr. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu