sâmbătă, 21 aprilie 2018

MELODIE NOUĂ: BiBi - ”Un pic, un pic” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

BiBi a lansat o melodie nouă, ”Un pic, un pic”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Roton Music TV vineri, 20 aprilie 2018. Piesa ”Un pic, un pic” (BiBi) este compusă de Theea Miculescu și Andrei Barbu pe versurile scrise de Theea Miculescu, fiind produsă de Andrei Barbu (DeMoga Music) pentru Roton Music Romania. Noul single ”Un pic, un pic” (BiBi) este orchestrat de Andrei Barbu și Iulian Ionescu, iar videoclipul a fost regizat și produs de Loyal Trip Cartel. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: BiBi - Un pic, un pic (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: BiBi - Un pic, un pic (new song 2018)
Chitara: Florian Rus
Mix & Master: Alex Parker
Published by: Roton Music Publishing / DeMoga Music Publishing
© & (P) 2018 ROTON MUSIC

Lyrics/Versuri BiBi - Un pic, un pic:

Tu ma tii la pieptul tau pe drum
Si mirosi a cafea si parfum
In stomac inca am fluturi, ca demult
Un pic, un pic mai mult
Gandu' meu cum de stii sa il citesti
Ca pe-o harta, ca pe o carte cu povesti
Ma ghicesti, ma gasesti cand ma ascund
Un pic, un pic mai mult

Oh
Odata ne-am cunoscut
Cand aveam pe inima scut
Oh
Ai schimbat tot c-un sarut
Si-acum de inima ascult
Nu te iubesc ca la-nceput
Ci un pic, un pic mai mult

Iar imi bate tare, tare inima-n piept
Cand te vad nu mai am stare, nu-i corect
Bate rau si am nevoie de-un consult
Un pic, un pic mai mult
Vreau sa-mi dai iar un pupic nevinovat
Sa fim singuri sub cerul instelat
Stai la mine, mine-n brate, stai oricat (stai)
Un pic, un pic mai mult

Nu te iubesc ca la-nceput,
Ci un pic, un pic mai mult

by Roton Music TV (YouTube), 20 apr. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu