joi, 1 martie 2018

Lori - ”Spune-mi” (melodie nouă, versuri, videoclip, new single)

Lori Ciobotaru a lansat o melodie nouă, ”Spune-mi”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marți, 27 februarie 2018. Piesa ”Spune-mi” (Lori) este produsă de Paul Iorga (Okapi Sound Studio) și compusă de Paul Iorga și Loredana Ciobotaru (Lori). Regia videoclipului noului single ”Spune-mi” (Lori) îi aparține lui Anton Sandu (SAN). Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Lori - Spune-mi (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Mix / master: Grasu XXL @ Okapi Sound Studio

Lyrics/Versuri Lori - Spune-mi (piesa nouă 2018, single nou):

Știu ce simți,
Nu știi să minți
Vezi, privirea te vinde

Parcă te aud,
Îmi spui în gând
Nu crezi tu, va fi mai bine în curand

Sper să înțelegi
Și chiar să mă crezi
Nu-i ușor când pierzi ceva

Prea mult ne-a schimbat
Tot ce ieri ne-a legat

Spune-mi ce ascunzi tu
Deschide-ți sufletul

Prea mult mă gândesc
Ce vreau, ce-mi doresc
Nu știu ce să zic
Nu știu ce mai simt

Spune-mi ce ascunzi tu

Dorințe noi, ne împart în doi
Doi străini, de dor și de vise
Și oricum ar fi, nu putem fugi
De gândul c-am putea renunța într-o zi

Sper să înțelegi
Și chiar să mă crezi
Nu-i ușor când pierzi ceva

Prea mult ne-a schimbat
Tot ce ieri ne-a legat

Spune-mi ce ascunzi tu
Deschide-ți sufletul

Prea mult mă gândesc
Ce vreau, ce-mi doresc
Nu știu ce să zic
Nu știu ce mai simt

Spune-mi ce ascunzi tu

Ce bine ar fi să lăsăm în tăceri
Durerea zilei de ieri
Ce bine ar fi să învățăm din greșeli

Spune-mi ce ascunzi tu
Deschide-ți sufletul

Prea mult mă gândesc
Ce vreau, ce-mi doresc
Nu știu ce să zic
Nu știu ce mai simt

Spune-mi ce ascunzi tu


Booking / concerte:
Telefon: +40.751.158.243 (Nicoleta Sandu)
E-mail: nicoleta.sandu@globalrecords.ro
Management:
Telefon: +40.734.081.848
Urmărește-mă pe:
Facebook: http://facebook.com/LoriOficial
YouTube: http://youtube.com/LoriOficial
Instagram: http://instagram.com/lori.ciobotaru
Twitter: http://twitter.com/LoriCiobotaru

by Lori (YouTube), 27 feb. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu