luni, 19 februarie 2018

PIESĂ NOUĂ: Alex Mica - ”The only one I love” (2018). VERSURI, NEW SINGLE, NEW MUSIC

Cântărețul și compozitorul timișorean Alex Mica a lansat o melodie nouă, ”The only one I love”, în format audio pe canalul oficial de YouTube Voices Media miercuri, 14 februarie 2018. Piesa ”The only one I love”, interpretată în limba engleză, este compusă de Mica Alexandru Cătălin (Alex Mica), noul single fiind produs de Voices Media.
Consider că ”The only one I love” (Alex Mica) reprezintă o piesă foarte bună și merită să aibă un videoclip oficial pe măsură. Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Alex Mica - The only one I love (Official Audio) LYRICS, NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018: Alex Mica - The only one I love (New Special Single 2018) by Voices Media

LYRICS Alex Mica - The only one I love (versuri)

Verse:
So many dreams without your face
I was wandering
When will you come
And take that empty place

Prechorus:
You make my day much better
When we're togetter
Everything is beautiful
You're my friend my mother
Baby you're my soul

Chorus:
I was waiting for you
To come into my life
Someday you'll be my wife
Cause
You're the only one I love
You're the only one I love

Bridge:
I don't care what people say
You are always on my mind
Only God knows
How much I pray
To keep our love alive

✉ Management & Booking Alex Mica:
• Bogdan Toma| +40722197979 | bogdan.toma@voicesmedia.ro

Mixing: Alex Mica
Mastering: Costin Milon @SuperSoundStudio
Photo: Alex Dragan
MUA: Teodora Ursulean
Hairstyle: Maria Loua
Artwork by Vlad Bogdan Art
Store Artwork by: MM Studio Edit (Moraru Mihai)
Executive Producer: Voices Media
Editor : Voices Media http://voicesmedia.ro
© & ℗ Voices Media 2018.

by Voices Media (YouTube), 14 feb. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și Alex Mica - ”Amor, amor” (melodie nouă 2018, versuri, new single)!



2 comentarii: