vineri, 3 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: What's Up feat. Ruby - ”A mea” (2017). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

What's Up și Ruby au lansat o nouă melodie, ”A mea”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 2 noiembrie 2017. Piesa ”A mea” (What's Up feat. Ruby) a fost produsă de What's Up pentru Cat Music Romania, muzica și versurile noului single fiind compuse tot de What's Up.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: What's Up feat. Ruby - A mea (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Piesa noua, single nou: What's Up featuring Ruby - A mea (Official Video) 2017
Mix & Master - What's UP
Vioara - Mircea Pavilcu
Pian - Treanta Marcel-Cristian
Styling by Adina Buzatu
by Cat Music (YouTube), 2 nov. 2017

Click pe link daca vrei sa vezi si Anda Adam feat. What's Up - ”Mărul lui Adam” (melodie nouă, videoclip oficial, single nou 2017)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu