sâmbătă, 4 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: Ana Odagiu - ”Pierde-mă, dar nu mă uita” (2017). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Actrița și cântăreața Ana Odagiu a lansat o nouă melodie, ”Pierde-mă, dar nu mă uita”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube duminică, 29 octombrie 2017. Muzica și versurile noului single ”Pierde-mă, dar nu mă uita” au fost compuse de Ana Odagiu, iar regia videoclipului îi aparține Iuliei Lumânare.
Vizionare plăcută!

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ana Odagiu - Pierde-ma, dar nu ma uita (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Piesa noua, single nou: Ana Odagiu - Pierde-ma, dar nu ma uita (videoclip oficial) 2017
Actori: Ana Odagiu si Andreas Petrescu
Aranjamentul instrumental: George Popa
Director de imagine: Dan Iancau
Montajul: Ovidiu Iosif si Iulia Lumanare
by Ana Odagiu (YouTube), 29 oct. 2017

2 comentarii:

  1. Melodia refrenului este împrumutat de la Vata con Dios " heading for a fall". Nu vreau să critic, piesa sună foarte bine. Felicitări pentru versuri. O piesă foarte, foarte bună.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi se pare... Trupa respectiva va lua masurile care se impun daca e necesar.

    RăspundețiȘtergere