miercuri, 24 mai 2017

Raluka - "Du-mă spre noi" (melodie nouă, videoclip oficial, new single 2017)

2017 Raluka Du-ma spre noi melodie noua videoclip Raluka Du-ma spre noi piesa noua youtube Raluka Du-ma spre noi noul hit ultimul cantec Raluka Du-ma spre noi new single new song new video Raluka Du-ma spre noi ultima melodie cea mai noua piesa Raluka Du-ma spre noi cel mai recent single ultimul hit Raluka Du-ma spre noi official video youtube
Raluka - Du-ma spre noi (piesa noua 2017, videoclip oficial, new song, new single 2017, new video)/ Foto Facebook Raluka Official/ Photo by Dimitri Caceaune/ Artwork by David Gal

Raluka a lansat o nouă melodie, "Du-mă spre noi", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marţi, 23 mai 2017. Piesa nouă a Ralucăi Nistor - "Du-mă spre noi" este produsă de Vlad Lucan şi Achi pentru Quantum Music şi Global Records Romania. Regia clipului noului single "Du-mă spre noi" (Raluka) îi aparţine lui Alex Ceauşu. Muzica şi versurile piesei "Du-mă spre noi" au fost compuse de Irina Rimes, autoarea hitului "Visele".
"Din primul moment in care am auzit aceasta piesa, am stiut ca este pentru mine. M-am identificat cu fiecare vers si fiecare emotie, iar Irina Rimes a reusit sa surprinda perfect esenta iubirii pe care a transpus-o in note muzicale. Desi «Du-ma spre noi» este o melodie melancolica, pe mine ma face sa zambesc de fiecare data! ❤️", a scris Raluka pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec "Du-mă spre noi".
Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Raluka - Du-ma Spre Noi (Official Video) New Song 2017, New Single



Videoclip oficial cu Raluka interpretand single-ul "Du-ma Spre Noi". (C) & (P) 2017 Quantum Music & Global Records.
Mix&Master: Sergiu Musteata
Styling: Catalin Valean
Artwork: David Gal & Dimitri Caceaune
Make-up: Ema Uta
Hair Styling: Cozma George & George Bogdan
Follow Raluka:
http://ralukaofficial.com
http://facebook.com/ralukaofficial
http://twitter.com/ralukaofficial
http://instagram.com/ralukaofficial
by Raluka (YouTube), 23 mai 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu