vineri, 24 martie 2017

PIESĂ NOUĂ: Amna feat. Robert Toma - "La capătul lumii" (2017). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE OFICIALĂ, NEW SINGLE

Amna şi Robert Toma au lansat o nouă melodie, "La capătul lumii", odată cu videoclipul oficial al cântecului de dragoste pe YouTube vineri, 24 martie 2017. Piesa "La capătul lumii" (Amna featuring Robert Toma) este produsă de Robert Toma, Adrian Klein şi Alex Parker (DeMoga Music) pentru Roton Music Romania. Muzica a fost compusă de Adrian Klein, Alex Parker şi Robert Toma, iar versurile noului single "La capătul lumii" au fost scrise de Robert Toma şi Amna.
Regia videoclipului piesei "La capătul lumii" îi aparţine lui Dan Petcan. Vizionare plăcută!

PIESĂ NOUĂ: Amna feat. Robert Toma - La capatul lumii (Official Video) New Single 2017, New Song



Lyrics/Versuri Amna feat. Robert Toma - La capatul lumii (piesa noua 2017):

Spune-mi daca esti bine,
Oare esti fericit?
Imi lipsesti.
Spune-mi daca ai gasit
Langa ea tot ce iti doresti.

Zi-mi si tu despre tine,
De atata timp asteptam
Sa-mi vorbesti.
Mi-era dor sa te aud,
Am uitat c-am trait
Povesti.

Si daca o mie de ani
Trec peste noi,
Daca viata ne incearca
Pe amandoi,
Tu sa nu uiti, ne-am iubit ca nebunii,
Undeva la capatul lumii.

Si daca mainile tale ating alte maini,
Tu in bratele ei,
Eu in bratele lui,
Tu sa nu uiti, ne-am iubit ca nebunii,
Undeva la capatul lumii.

Amintirile noastre aruncate
De timp intr-un colt,
Uitate.
Mi-au ramas in suflet,
Nu se sterg usor
Peste noapte.

Nu stiu cati au trecut
Prin ce-am trecut noi doi,
Ei nu stiu ce-am avut,
Ce a fost intre noi.
Spune-mi daca esti bine,
Oare esti fericit?

Si daca o mie de ani
Trec peste noi,
Daca viata ne incearca
Pe amandoi,
Tu sa nu uiti, ne-am iubit ca nebunii,
Undeva la capatul lumii.

Si daca mainile tale ating alte maini,
Tu in bratele ei,
Eu in bratele lui,
Tu sa nu uiti, ne-am iubit ca nebunii,
Undeva la capatul lumii.

Nu nu nu nu
In ochii tai, prea multe lacrimi multe ploi
Orict as vrea sa ma indepartez
Ma aproprii iar de noi
Oda de secrete goi
Plin de amintiri cu amandoi
L-ai ales pe el, dar ma visezi pe mine
Pe drumul vietii intre rau si bine.

Si daca o mie de ani
Trec peste noi,
Daca viata ne incearca
Pe amandoi,
Tu sa nu uiti, ne-am iubit ca nebunii,
Undeva la capatul lumii.

Si daca mainile tale ating alte maini,
Tu in bratele ei,
Eu in bratele lui,
Tu sa nu uiti, ne-am iubit ca nebunii,
Undeva la capatul lumii.

by RotonMusicTV (YouTube), 24 mar. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu