luni, 20 februarie 2017

VIDEOCLIP NOU: Red Parlament - "Amprente din iubirea mea" (2017). MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Trupa Red Parlament a lansat o nouă melodie, "Amprente din iubirea mea", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 16 februarie 2017. Muzica şi versurile piesei "Amprente din iubirea mea" au fost compuse de către Doru Isăroiu, solistul vocal al formaţiei Red Parlament, şi Cristi Ungur, clăparul trupei. Regia videoclipului noului single "Amprente din iubirea mea" îi aparţine lui Claudiu Stan (Vision Production).
Trupa Parlament a revenit în muzica românească sub denumirea Red Parlament cu melodia "Doi străini", însoţită de videoclipul oficial al cântecului în iunie 2016 pe canalul de YouTube Music Expert Records.
Vizionare plăcută!

Red Parlament - Amprente din iubirea mea (Official Video) New Single 2017, New Song



© 2017 Red Parlament – Amprente din iubirea mea (Official Video) New Song 2017 by Red Parlament Official (YouTube), 16 februarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu