vineri, 16 decembrie 2016

MELODIE NOUĂ: Adda - "Şampania mea" (2016). PIESĂ NOUĂ, VIDEOCLIP, OFFICIAL NEW SINGLE

2016 ADDA Sampania Mea melodie noua ADDA Sampania Mea piesa noua ADDA Sampania Mea videoclip noul single adda melodii noi 2016 14 decembrie youtube adda official video ADDA Sampania Mea ultima melodie ADDA Sampania Mea cea mai recenta piesa adda 2016 noul hit ADDA Sampania Mea noul cantec ADDA Sampania Mea ultimul single adda 2016 cel mai recent cantec adda youtube official
ADDA - Sampania Mea (piesa noua, videoclip oficial, new single 2016, new song)/ Foto Facebook Adda Official Music

Adda a lansat oficial o nouă melodie, "Şampania mea", şi videoclipul cântecului miercuri, 14 decembrie 2016, pe YouTube. Piesa "Şampania mea" este produsă de Baladda Records şi Cat Music Romania. Muzica a fost compusă de Adda, George Idriceanu, Ionuţ Vasilache şi Andrei Bera, iar versurile noului single au fost scrise de Adda. Videoclipul include secvenţe din concerte şi câteva clipuri oficiale anterioare lansate de Adda.
"Dragii mei, 2016 a fost anul schimbarilor, iar acum in decembrie, va prezint prima piesa din studioul Baladda Records! :) Asta-i #SampaniaMea! Le multumesc tuturor celor care m-au sustinut, iubit si suportat la bine dar mai ales la greu. Fara voi, nu reuseam nimic! Le multumesc si celor care mi-au pus piedici. M-au facut mai puternica! Si cum apune soarele apune anul. Rasare altul si mai bun la anul. Si daca nu, in anul urmator speram sa fie si mai bine. Noi mergem inainte asteptand zile senine! ❤️", a scris Adda pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec "Şampania mea".
Vizionare plăcută!

ADDA - Sampania Mea. Online Video, Official Single, New Song 2016



Videoclip cu ADDA interpretand piesa "Sampania Mea". (C) 2016 Baladda Records / Cat Music
Muzica: Adda, George Idriceanu, Ionut Vasilache, Andrei Bera
Text: Adda
Mix & Master: Madalin Rosioru
by ADDA (YouTube), 14 decembrie 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de ADDA - Sampania Mea (piesa noua 2016, videoclip nou, single oficial, new song): ADDA (Facebook) - www.facebook.com/addaofficialmusic.

Click pe link daca vrei sa vezi si MELODIE NOUĂ: Adda - "Oglindă, oglinjoară" (2016), VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu