vineri, 4 noiembrie 2016

PIESĂ NOUĂ: Anna Lesko - "Jumătate" (2016). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE OFICIALĂ

2016 Anna Lesko Jumatate melodie noua Anna Lesko Jumatate piesa noua videoclip Anna Lesko Jumatate versuri lyrics official video youtube Anna Lesko Jumatate melodii noi 2016 Anna Lesko Jumatate cea mai noua melodie a lui Anna Lesko Jumatate versuri lyrics ultimul cantec anna lesko 2016 noul hit ultimul single Anna Lesko Jumatate noul cantec 2016 Anna Lesko Jumatate
Anna Lesko - Jumatate (piesa noua, videoclip oficial, versuri/lyrics, new single 2016)/ Foto Facebook Anna Lesko

Anna Lesko a lansat oficial o nouă melodie, "Jumătate", şi videoclipul cu versuri (lyrics video) al cântecului pe YouTube luni, 31 octombrie 2016. Piesa de dragoste "Jumătate" a fost compusă şi produsă de Vova Records pentru MediaPro Music Entertainment.
"Piesa «Jumătate» redă povestea oricărei femei ce a trăit sau încă trăiește lângă o jumătate ce nu îi aparține în totalitate. De la prima ascultare mi-au plăcut acest single, versurile triste în care oricine se poate regăsi în opoziție cu beat-ul dansant ce te scoate din orice stare", a declarat Anna Lesko cu ocazia lansării noului cântec, potrivit www.libertatea.ro.
Vizionare plăcută!

Anna Lesko - Jumatate (Lyrics Video) New Single 2016



Anna Lesko - Jumatate (Lyric Video, New Song 2016)
See more info : https://www.facebook.com/AnnaLesko & https://www.annalesko.ro
Piesa noua produsa de Vova Records

Versuri/Lyrics Anna Lesko - Jumatate (single nou 2016):

E doua noaptea deja
Hainele-mi sunt pe podea
Si ma prefac ca dorm
Te-aud cum iesi din masina

Sunt ghemuita in pat
M-atingi usor, vinovat
Mirosi iar a parfum
Parfumul ei cu aroma fina

Refren:
Poate, poate, poate,
S-a mers prea departe
Ai zis ca imi esti jumatate
Dar m-ai iubit doar pe jumatate

Poate, poate, poate
Sansele au fost date
Imi iau iubirea in spate
Si din inima ta jumatate

Jumatate

Jumatate

2:
Poti sa ma minti daca vrei
Dar te scaneaza ochii mei
Parul despletit
Nu-mi ascunde supararea

Ti-ai da viata sa ma-mpaci
Dar nu-i de-ajuns, ce te faci?
Cadourile stii
Nu imi cumpara iertarea

Refren:
Poate, poate, poate,
S-a mers prea departe
Ai zis ca imi esti jumatate
Dar m-ai iubit doar pe jumatate

Poate, poate, poate
Sansele au fost date
Imi iau iubirea in spate
Si din inima ta jumatate
Jumatate

Jumatate

Ai zis ca imi esti jumatate
Ai zis ca imi esti jumatate
Ai zis ca imi esti jumatate
Dar m-ai iubit doar pe jumatate

Refren:
Poate, poate, poate,
S-a mers prea departe
Ai zis ca imi esti jumatate
Dar m-ai iubit doar pe jumatate

Poate, poate, poate
Sansele au fost date
Imi iau iubirea in spate
Si din inima ta jumatate

Jumatate

Jumatate

Jumatate

Dar m-ai iubit doar pe jumatate

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016
by MediaProMusic (YouTube), 31 octombrie 2016

Click pe link daca vrei sa vezi si VIDEOCLIP NOU: Anna Lesko feat. Matteo - "Aruncă-mă", PIESĂ NOUĂ, SINGLE OFICIAL (2016)!

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Anna Lesko - Jumatate (videoclip nou, single oficial, piesa originala, new song 2016): Anna Lesko (Facebook) - www.facebook.com/annalesko/.

4 comentarii:

  1. Tare fain ! Anna Lesko a scos un nou hit cu noua melodie Jumatate !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca Anna Lesko o sa aiba mare succes cu noul cantec "Jumătate". :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-au placut piesa noua lansata de Anna Lesko - "Jumătate" si videoclipul noului single din 2016! :)

      Ștergere