joi, 17 noiembrie 2016

VIDEOCLIP NOU: Andreea Bălan - "Uită-mă" (2016, varianta nouă a piesei, versuri). Partea a doua, melodie oficială

2016 Andreea Balan Uita-ma varianta noua 2016 melodie Andreea Balan Uita-ma partea a doua a piesei Uita-ma videoclip noul single Andreea Balan Uita-ma versuri lyrics piesa noua single Andreea Balan Uita-ma 17 noiembrie 2016 versiunea noua Andreea Balan Uita-ma varianta solo official video youtube Andreea Balan Uita-ma roton music tv youtube ultima melodie Andreea Balan Uita-ma
Andreea Balan - Uita-ma (varianta noua 2016, melodie oficiala, partea a doua, videoclip nou, versuri/lyrics)/ Foto Facebook Andreea Balan

Andreea Bălan a lansat oficial o variantă nouă pentru melodia "Uită-mă" odată cu videoclipul cântecului joi, 17 noiembrie 2016, pe canalul de YouTube al casei de discuri Roton Music. Piesa "Uită-mă" este produsă de Roton Music Romania, fiind orchestrată de Chris Mayer şi Adi Cristescu. Muzica a fost compusă de Adi Cristescu, iar versurile au fost scrise de Adi Cristescu şi Chris Mayer. Regia noului clip îi aparţine lui Anton Cârţu.
Cortes şi Andreea Bălan au lansat cântecul "Uită-mă" în august 2015, iar videoclipul oficial al piesei originale a strâns aproape 22 de milioane de accesări pe contul de YouTube Roton Music TV.
"Dragii mei, sunt extrem de bucuroasa sa impart aceasta melodie cu voi. A fost dorinta fanilor sa auda o varianta completa cu vocea mea a piesei «Uita-ma». A fost refacuta asa cum am simtit in ultima vreme muzica: cu instrumente live, cu atitudine, cu un mesaj puternic si cu emotie.
E una din cele mai importante melodii din cariera mea si cred ca merita aceasta relansare intr-un mod inedit.", a scris azi Andreea Bălan pe pagina sa oficială de Facebook.
Vizionare plăcută!

Andreea Balan - Uita-ma (partea a doua), New Official Video 2016



Muzica: Adi Cristescu
Text: Adi Cristescu, Chris Mayer
Video: Anton Cartu
Orchestratie: Chris Mayer, Adi Cristescu
Chitara si chitara bass: Florian Nicolau
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2016 ROTON MUSIC

Andreea Balan - Uita-ma (partea a doua, versiune noua), versuri/lyrics:

Iti scriu mesajul asta
Sper ca il citesti
Pentru ca e ultimul
Pe care-l primesti

Am incercat destul
Si ma doare ce scriu
Dar orice ai spune tu
Uneori e prea tarziu

Raman in suflete armele, urmele
Ca dupa razboi
Am pierdut zilele, noptile, visele
Am pierdut amandoi.
Si acum vorbele adancesc ranile
Si stiu ca regreti,
Dar eu am sa incerc sa gasesc in mine
Puterea sa iert

Stiu ca doare tot mai tare,
Dar mai am ceva sa-ti cer,
Doar o favoare, e cea mai mare
Uita-ma.
Stiu ca-ti pasa si nu te lasa
Amintirile de ieri
Mai e o incercare, e cea mai mare
Uita-ma, hai uita-ma

Daca ma iubesti cu adevarat, lasa-ma.

Credeam ca-i imposibil
Dar mi-am dovedit ca pot
S-o iau de la inceput
N-a fost usor deloc
Caci timpul nu ne iarta
Dar tot el vindeca tot
Pentru inimi frante e cel mai bun antidot

Raman in suflete armele, urmele
Ca dupa razboi
Am pierdut zilele, noptile, visele
Am pierdut amandoi.
Si acum vorbele adancesc ranile
Si stiu ca regreti,
Dar eu am sa incerc sa gasesc in mine
Puterea sa iert

Stiu ca doare tot mai tare,
Dar mai am ceva sa-ti cer,
Doar o favoare, e cea mai mare
Uita-ma.
Stiu ca-ti pasa si nu te lasa
Amintirile de ieri
Mai e o incercare, e cea mai mare
Uita-ma, hai uita-ma

Daca ma iubesti cu adevarat, lasa-ma
Daca-ti pasa cu adevarat, uita-ma

by RotonMusicTV (YouTube), 17 nov. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre versiunea noua a piesei "Uită-mă" - Andreea Bălan (videoclip nou 2016, versuri/lyrics, melodie oficiala): Andreea Balan (Facebook) - www.facebook.com/AndreeaBalan/.

Un comentariu:

  1. woowww e super tare noua varianta a melodiei uita-ma din 2016! andreea balan a avut o idee senzationala cu uita-ma partea a doua! si noul videoclip al andreei balan la cantecul uita-ma imi place mult! e beton!

    RăspundețiȘtergere