luni, 21 noiembrie 2016

VIDEOCLIP NOU: Amira - "Mai stai" feat. DiezZ (2016). MELODIE NOUĂ, VERSURI, PIESĂ OFICIALĂ

2016 Amira Mai stai feat DiezZ versuri melodie noua Amira - Mai stai feat. DiezZ versuri lyrics piesa noua amira si diezz mai stai 2016 videoclip oficial Amira Mai stai featuring DiezZ noul single ultimul cantec noul hit Amira - Mai stai feat. DiezZ official video youtube Amira - Mai stai feat. DiezZ ultima piesa Amira - Mai stai feat. DiezZ cea mai recenta melodie Amira - Mai stai feat. DiezZ
Amira - Mai stai feat. DiezZ (piesa noua, videoclip oficial, versuri/lyrics, new single 2016)/ Foto Facebook Roton Music

Amira Bugheaţă şi rapperul DiezZ au lansat o nouă melodie, "Mai stai", odată cu videoclipul oficial al cântecului luni, 21 noiembrie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "Mai stai" este produsă de Akcent Music pentru Roton Music Romania. Muzica şi versurile noului single sunt compuse de Adrian Sînă, Amira şi DiezZ, Robert Mateescu pe numele real, iar de aranjamentul instrumental s-a ocupat Cristian Pistol.
Regia videoclipului le aparţine lui Cătălin Alionte şi Bogdan Păun de la NGM Creative. Vizionare plăcută!

Amira - Mai stai feat. DiezZ (Official Video) New Single 2016



Muzica Adrian Sina, Amira, DiezZ
Text: Adrian Sina, Amira, DiezZ
Orchestratie: Cristian Pistol
Editor: Roton Music Publishing, Akcent Music
© & (P) 2016 ROTON MUSIC
Regie: Catalin Alionte & Bogdan Paun
DOP: Alexandru Muresan
Styling by Magda Mohamed
Make-up & hair by Emilly

Amira - Mai stai featuring DiezZ (versuri/lyrics):

Imi spui mereu ca am prea multe sentimente
Si ca-ti vorbesc tot timpul despre regrete
Ca nu-ntelegi nimic
Ca nu mai vrei nimic
Atunci de ce mai asculti ce zic

Si cand iti spun ca ma incearca niste ganduri
Incepi sa tipi la mine sau sa fugi de lucruri
Pe care mi le dai
Pe langa care stai
Atunci de ce tot pe mine ma ai

Mai stai o clipa langa mine
Sa ma saruti asa, sa ma iubesti asa
Si nu vreau altceva
Stii ca sunt numai a ta

Mai stai o clipa langa mine
Sa ma saruti asa
Sa ma iubesti asa
Si nu vreau altceva
E bine mi-e bine asa

Am inteles de la baieti ca ai regrete
Tu nu stii cat am plans, acum le am pe fete
Dar tu nu esti asa iti pare rau deja
Si stiu ca nu va mai fi cum era

Acum vrei sa imparti o inima cu mine ca dintre toate eu te voi iubi mai bine
Si mi-ai propus deja
Sa intru in viata ta
Sa ma ajuti sa uit cum era
Mai stai o clipa langa mine
Sa ma saruti asa, sa ma iubesti asa
Si nu vreau altceva
Stii ca sunt numai a ta

Mai stai o clipa langa mine
Sa ma saruti asa
Sa ma iubesti asa
Si nu vreau altceva
E bine, mi-e bine asa
Stii ca as mai sta
Si nu doar o clipa
Dar din pacate asta nu-i relatia potrivita
Hai sa nu ne mai mintim
Ne cunoastem pe de rost
Nu cred ca are rost sa continuam ce merge prost

Ca de un timp ne certam din ce in ce mai des
Fara sens, lacrimile tale curgeau in exces
Stiu ca o sa doara
Dar te rog intelege
E vorba ca asa nu merge

Mai stai o clipa langa mine
Sa ma saruti asa, sa ma iubesti asa
Si nu vreau altceva
Stii ca sunt numai a ta

Mai stai o clipa langa mine
Sa ma saruti asa
Sa ma iubesti asa
Si nu vreau altceva
E bine mi-e bine asa

by RotonMusicTV (YouTube), 21 nov. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Amira - Mai stai featuring DiezZ (piesa noua 2016, videoclip oficial, versuri, new single): Roton Music (Facebook) - www.facebook.com/RotonMusic/.

Click pe link daca vrei sa vezi si Amira - "Lonely" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, new single, 2016)!

Un comentariu:

  1. cantareata amira a dat lovitura cu melodia noua mai stai feat diezz din 2016 !

    RăspundețiȘtergere