duminică, 30 octombrie 2016

Valeriu Cercel - "Halloween" (versuri amuzante)

Valeriu Cercel Halloween poezie amuzanta Halloween versuri amuzante Valeriu Cercel Halloween 31 octombrie halloween poze foto dovleac speriat foto dovleac funny pumpkin photos sculptures

Halloween

An de an, de Halloween,
Chiar în faţa casei pun
Un dovleac baban şi plin,
Ce-l pictez, cât sunt de bun,

Într-un drac hidos, vădit,
Ca atunci când seara vin
Puradei cu "trick or treat",
Să se sperie puţin,

Şi ca-n orice an, mereu,
Chiar şi ăi mai măricei,
Cum zăresc dovleacul meu,
Zău că... fac pipi pe ei!

Numai că pe strada mea
Stă şi John, din Roşiori,
Care, cu Lenuţa sa,
Are patru drăcuşori...

Ăştia, când apar mascaţi,
(Sânge de român curat!)
Nici un pic nu-s speriaţi
De dovleacul meu pictat,

Şi din contră,-a doua zi,
Când mă uit pe geam, constat,
Cât de mare el ar fi,
Că dovleacu-i speriat!

poezie satirică de Valeriu Cercel

Don't drink and drive! poezie de halloween valeriu cercel versuri amuzante halloween poezie haioasa halloween 31 octombrie Don't drink and drive!
Don't drink and drive!

Photo 1 Source: glitters20.com.
Photo 2 Source: yandex.ru

4 comentarii:

  1. Vai dar ce mult imi place poezia domnului Valeriu Cercel - "Halloween" !! Iti multumesc ca ai impartasit-o cu noi !! O zi frumoasa !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Versurile lui Valeriu Cercel sunt foarte amuzante! :)

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa poezie . Uneori mi-e greu să inteleg de ce trebuie sa imprumutam sarbatorile altora . Avem atat de multe sarbatori frumoase , pur romanesti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comertul in Romania infloreste cand Halloweenul se sarbatoreste! :))

      Ștergere