luni, 10 octombrie 2016

MELODIE NOUĂ: Last Night - "Hai, hui" (2016). VIDEOCLIP NOU, VERSURI, SINGLE OFICIAL

2016 Last Night Hai Hui melodie noua Last Night Hai Hui versuri lyrics Last Night Hai Hui piesa noua videoclip Last Night Hai Hui roton music tv romania youtube noul single Last Night Hai Hui last night melodii noi 2016 Last Night Hai Hui noul hit last night 2016 youtube Last Night Hai Hui ultima melodie a trupei Last Night Hai Hui cea mai recenta piesa a formatiei Last Night - Hai, Hui noul cantec last night youtube official video Last Night - Hai, Hui
Last Night - Hai, Hui (piesa noua, videoclip oficial, versuri/lyrics, new single 2016)/ Foto: captura YouTube Roton Music TV

Trupa Last Night a lansat o nouă melodie, "Hai, hui", şi videoclipul oficial al cântecului miercuri, 5 octombrie 2016, pe YouTube. Piesa "Hai, hui" este produsă în studiourile Fly Records, casa de discuri deţinută de membrii formaţiei Fly Project, pentru Roton Music Romania. Regia clipului noului single îi aparţine lui Anthony Icuagu. Muzica şi versurile sunt compuse de către Cristian Marcel Treanţă şi Felix Dragoş Popescu în colaborare cu Tudor Ionescu şi Daniel Deneş de la trupa Fly Project.
"Hai, hui" este primul cântec interpretat în limba română lansat de Last Night. Vizionare plăcută!

Last Night - Hai, Hui (Official Video) New Single 2016



Muzica si text: Marcel - Cristian Treanta, Felix - Dragos Popescu, Tudor Ionescu, Daniel Denes
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2016 ROTON MUSIC

Versuri/Lyrics Last Night - Hai, Hui (piesa noua 2016):

Si cand se lasa seara,
Nu este minunat?
Grabita urci pe tocuri,
Rimelul si-ai plecat, tu,
Nici tu nu mai esti tu
Te vorbeam doar de bine
Dar parca am renuntat
Cand altii-mi zic de tine
Ii mint ca te-am uitat, eu,
Nici eu nu mai sunt eu

Eu umblu, iar umblu, eu umblu
Eu umblu, iar umblu, iar umblu

Iar umblu hai hui
Sa scap de umbra ta
Iar umblu hai hui
De stelele-ar vedea
Cum umblu hai hui
Sa scap de umbra ta
Iar umblu hai hui
De stelele-ar vedea

Ma tragi din nou in spate
E dans murdar in doi
Cu mainile patate
Ma tragi iar inapoi, tu,
Esti peste tot doar tu
Te vad mai nou in toate
Te vad in ochii lor
Imi tii cutitu' in spate
Si imi zambesti usor,eu ,
Nu stiu ce mai simt eu

Nici eu nu mai sunt cum eram
Nici tu nu mai esti tu
Si parca totusi nu credeam
Ca imi vei spune nu

by RotonMusicTV (YouTube), 5 oct. 2016

Click pe link daca vrei sa vezi si VIDEOCLIP NOU: Last Night feat. Anda Adam - "Wanna Love You". VERSURI, SINGLE NOU (2016)!

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Last Night - Hai, Hui (videoclip nou, piesa oficiala, versuri, new single 2016): Roton Music TV (captura YouTube - Screen Shot).

Un comentariu: