joi, 16 iunie 2016

VIDEOCLIP NOU: Cabron feat. Ştefan Bănică - "La masa mea". MELODIE NOUĂ (2016), SINGLE OFICIAL

2016 melodie noua Cabron feat Stefan Banica La masa mea piesa noua Cabron featuring Stefan Banica Jr La masa mea Official Video noul single cabron la masa mea 16 iunie 2016 ultima melodie a lui cabron la masa mea noul hit cabron ultimul hit cabron 2016 youtube stefan banica jr cat music 16.06.2016 melodii noi cabron 2016 muzica noua Cabron cu Stefan Banica La masa mea cea mai recenta piesa a lui Cabron si Stefan Banica La masa mea new single cabron 2016
Cabron feat. Stefan Banica Jr. - La masa mea (piesa noua, video oficial, new single, 2016)

Cabron şi Ştefan Bănică Jr. au lansat o nouă melodie, "La masa mea", însoţită de videoclipul oficial al cântecului joi, 16 iunie 2016, pe YouTube. Piesa "La masa mea" este produsă de HaHaHa Production, muzica fiind compusă de către Chisaru Maxim, Minculescu Alexandru (Cabron) şi Pop Marius, iar Cabron a scris versurile. Clipul noului single, regizat de Iulian Moga, este o coproducţie Cat Music - MediaPro Music Romania.
Videoclipul piesei "La masa mea" este o poveste cinematografică despre defecte, infidelitate, trădare şi răzbunare. Vizionare plăcută!

Cabron feat. Stefan Banica - La masa mea (Official Video) New Single 2016



Cabron featuring Stefan Banica - La masa mea (Official Video. New Song) by Cat Music / HaHaHa Production / MediaPro Music
Muzica: Chisaru Maxim, Minculescu Alexandru, Pop Marius
Text: Minculescu Alexandru
Productie muzicala: HaHaHa Production
by Cat Music (YouTube), 16 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Cabron featuring Stefan Banica - La masa mea (videoclip nou, 2016): Cat Music Romania (Facebook) - www.facebook.com/CatMusicRomania/.

4 comentarii:

  1. E misto cea mai noua melodie scoasa de Cabron feat. Stefan Banica Jr. - La masa mea!! Cine are urechi sa auda mesajul lui Cabron.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cabron featuring Ştefan Bănică - "La masa mea" = HIT NOU in 2016!

      Ștergere
  2. Se aude. :) E mult mai mult decât "mişto". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cabron si Ştefan Bănică au facut o treaba excelenta cu piesa "La masa mea". :)

      Ștergere