joi, 12 mai 2016

VIDEOCLIP NOU: Horia Brenciu - "Lângă tine". VERSURI, PIESĂ NOUĂ (2016), SINGLE OFICIAL

2016 melodie noua Horia Brenciu Langa tine piesa noua Horia Brenciu Langa tine videoclip noul single Horia Brenciu Langa tine versuri lyrics piesa noua horia brenciu 2016 noul hit horia brenciu youtube 12 mai 2016 official video youtube Horia Brenciu Langa tine versuri lyrics muzica noua 2016 Horia Brenciu Langa tine melodii noi horia brenciu 2016 ultima melodie a lui Horia Brenciu Langa tine cea mai noua piesa a lui Horia Brenciu Langa tine ultimul hit horia brenciu 2016 ultimul single Horia Brenciu Langa tine new song 2016 new video
Horia Brenciu - Langa tine (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016) YouTube

Horia Brenciu a lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Lângă tine" pe YouTube joi, 12 mai 2016. Horia Brenciu a prezentat în premieră astăzi la televiziune clipul piesei "Lângă tine", în emisiunea "'Neatza cu Răzvan şi Dani" (Antena 1). Muzica este compusă de către Horia Brenciu, Cristian Creţu şi Marius Văduva, iar Horia Brenciu a scris versurile cântecului. Piesa şi videoclipul sunt produse de H.B. Media Production şi H.B. Media Entertainment.
Regia clipului noului single îi aparţine lui Bogdan Daragiu. Vizionare plăcută!

LANGA TINE - HORIA BRENCIU (Official Video) New Single 2016



“LANGA TINE” este o productie HB MEDIA PRODUCTION

Artist interpret: Horia Brenciu
Muzica: Horia Brenciu, Cristian Cretu, Marius Vaduva
Versuri: Horia Brenciu
Orchestratie: Marius Vaduva, Cristian Cretu,
Mix: Marius Vaduva
Master: Bunicu’ Magic
Video: Bogdan Daragiu (regizor & D.O.P.)

“LANGA TINE” - versuri (lyrics)

“Imi place cand spui iubire
Imi place ca-mi spui mereu
Imi place sa esti cu mine
Atunci cand simt ca mi-e greu

Un lucru-mi place mai
Si mi-l doresc deseori

Imi place sa fiu eu
Sa fiu eu
Imi place sa fiu eu
Langa tine mereu.

Cand esti o vara torida,
Ba o iarna cu ger
Cand esti o toamna timida
La primavara mai sper

Dar un lucru-mi place mai tare
Si mi-l doresc deseori

Imi place sa fiu eu
Sa fiu eu
Imi place sa fiu eu
Langa tine mereu.

Intermezzo

Dar un lucru-mi place mai tare
Si mi-l doresc deseori

Chiar si atunci cand ma certi
Si nu vrei sa-mi vorbesti
Iti spun, orice s-ar intampla

Imi place sa fiu eu
Sa fiu eu
Imi place sa fiu eu
Langa tine.”

by Horia Brenciu (YouTube), 11 mai 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Horia Brenciu - Langa tine (2016): Horia Brenciu (YouTube ScreenShot).

6 comentarii:

  1. Frumos, videoclipul! L-am urmărit cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul noului single lansat de Horia Brenciu - "Lângă tine"! :)

      Ștergere
  2. Îmi place foarte mult cântecul, mai ales versurile. Parcă ar fi scrise de soțul meu! ☺

    Horia Brenciu ne-a dat din nou măsura talentului său, cu piesa ”Lângă tine” (2016).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horia Brenciu deja are mare succes in concerte cu piesa "Lângă tine" care a fost lansata in aprilie 2016. Acum cantecul are si un videoclip pe masura.
      Imi pare bine ca ti-a placut postarea! :)

      Ștergere
  3. Îmi plac versurile,îmi place Horia Brenciu,mulțumesc Cristi!
    O seară plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut postarea cu noul videoclip lansat de Horia Brenciu pentru melodia "Lângă tine".
      O seara placuta! :)

      Ștergere