vineri, 15 aprilie 2016

MELODIE NOUĂ: Smiley - "Insomnii". SINGLE NOU (2016), VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL

2016 melodie noua Smiley Insomnii piesa noua Smiley Insomnii versuri lyrics single noul hit smiley 2016 andrei tiberiu maria noul videoclip official Smiley Insomnii youtube noul hit 2016 Smiley Insomnii noul cantec smiley 2016 sufar de insomnie smiley 15 aprilie 2016 hahaha production cat music romania Smiley Insomnii piesa produsa de compusa muzica noua smiley 2016 melodii noi ultima melodie a lui  Smiley Insomnii
Smiley - Insomnii (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 15.04.2016) Foto Facebook

Smiley a lansat o nouă melodie, "Insomnii", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube vineri, 15 aprilie 2016. Piesa "Insomnii" este compusă (muzică şi versuri) de către Cazan Şerban şi Maria Andrei Tiberiu (Smiley, nume de scenă), produsă în studiourile HaHaHa Production și lansată în coproducție cu Cat Music Romania. Regia clipului noului single îi aparţine lui Adrian Batista, cel care pune în scenă de ceva timp și show-ul de televiziune "Românii au talent" (Pro TV).
"Sunt atâtea nopți în care nu dorm… din diverse motive :), încât m-am gândit că trebuie să fac o piesă și despre asta", a spus Smiley despre cel mai recent single al său, informează www.hahahaproduction.com.
Cu siguranţă, noul cântec de dragoste al lui Smiley va deveni curând unul dintre hiturile româneşti din anul 2016. Vizionare plăcută!

Smiley - Insomnii (Videoclip Oficial) SINGLE NOU 2016



Smiley - Insomnii (Videoclip Oficial, New Single) by Cat Music & HaHaHa Production
Muzica: Cazan Serban, Maria Andrei Tiberiu (Smiley)
Text: Maria Andrei Tiberiu
Regie: Adrian Batista
Video: HaHaHa Video Production
by Cat Music (YouTube), 14 aprilie 2016

Versuri/Lyrics:

Uite cum apare luna pe cer şi stelele îi cântă în strună, împreună
Ea nu m-a sunat, dar încă mai sper...măcar o şoaptă
Să îmi spună "Noapte bună" din nou

Nu, nu pot să adorm,
N-am somn deloc!
Nu, nu pot să adorm,
N-am somn deloc!

Nu, nu pot să adorm,
N-am somn deloc!

Sufăr de insomnii, dacă nu vii,
Sufăr de insomnii, dacă nu vii,
Hai odată să îmi spui „Noapte bună” !

Strigă greierii de nu-i mai suport
Şi parcă vor să-mi facă mie în ciudă,
Încerc să adorm, dar ştiu că nu pot,
Fără să fie ea, să-mi spună „Noapte bună!”

Nu, nu pot să adorm,
N-am somn deloc!
Nu, nu pot să adorm,
N-am somn deloc!

Sufăr de insomnii, dacă nu vii,
Sufăr de insomnii, dacă nu vii,
Hai odată să îmi spui „Noapte bună!”

Mi se pare că, te văd în cameră,
Eşti atât de aproape că te pot atinge,
Dar nu îmi vorbeşti, mă tot amăgeşti
Tu dispari şi apari, ca atunci când clipeşti...

Sufăr de insomnii, dacă nu vii,
Sufăr de insomnii, dacă nu vii
Hai odată să îmi spui „Noapte bună!”

by HaHaHa Production (YouTube), 14 apr. 2016

2016 ultima melodie Smiley Insomnii ultima piesa Smiley Insomnii official video youtube Smiley Insomnii versuri lyrics 2016 cat music hahaha production cea mai noua melodie a lui Smiley Insomnii ultimul hit smiley 2016 ultimul single smiley 2016 ultimul cantec smiley 2016 melodii noi smiley 15 aprilie 2016 muzica noua Smiley Insomnii
Smiley - Insomnii (videoclip nou, new official single, artwork, 2016) HaHaHa Production

Alte detalii despre cea mai noua melodie a lui Smiley - Insomnii (2016) gasiti aici: www.hahahaproduction.com/news/in-noaptea-asta-smiley-vine-cu-insomnii/.

Sursa foto 1: Smiley (Facebook) - www.facebook.com/smileyonline
Sursa foto 2 (Image Source), coperta celui mai nou single oficial lansat de Smiley - Insomnii (2016): www.hahahaproduction.com

Click pe link dacă vrei să vezi şi PIESĂ NOUĂ, VIDEOCLIP: Smiley, DOC, Motzu - "Pierdut buletin", NEW SINGLE (2015)!

UPDATE 09.08.2016: Smiley - Sleepless (Official Video)



Smiley - Sleepless (Official Video) by Cat Music & HaHaHa Production
Music: Serban Ionut Cazan, Andrei Tiberiu Maria
Lyrics: Andrei Tiberiu Maria, Olivia Reyes
Directed: Adrian Batista
Video: HaHaHa Video Production
by Cat Music (YouTube), 9 aug. 2016

2 comentarii:

  1. Mi-a atras atentia sound-ul si refrenul. In rest, versurile cam prea uzuale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai noua melodie a lui Smiley, "Insomnii", va avea succes in 2016 si nu numai. In privinta versurilor.... nu toata lumea scrie ca Nichita Stanescu.

      Ștergere