miercuri, 6 aprilie 2016

20 de poze frumoase de primăvară. Imagini din natură surprinse în diferite locuri ale lumii

Am selectat azi 20 de poze frumoase de primăvară, imagini din natură surprinse în diferite locuri ale lumii, postate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 259 din serialul cu fotografii "Miercurea fără cuvinte".
Happy Wordless Wednesday!

Sakura Sunset by Hidenobu Suzuki on 500px.com



Sakura Sakura by Hiro Nakajima on 500px.com



Listening to the spring songs by Shihya Kowatari on 500px.com



Blossom Happiness by Kimber Leigh on 500px.com



Tulip Festival by Arda Erlik Photography on 500px.com



magnolia by Peter Orlický on 500px.com



Springtime by Giuseppe  Peppoloni on 500px.com



Tulip Time. by Mehmet Çoban on 500px.com



Rose by Bess Hamiti on 500px.com



Springtime-Impressions by Thorsten Scholz on 500px.com



Iridescence by Larry Barrett on 500px.com



IMG_7257.JPG by Николай Плугарев on 500px.com



an old tree by Miyako Koumura on 500px.com



Green Silence by Michael A on 500px.com



GoldFinch jpg (of ) by oconjohn on 500px.com



Who is Conscientious ? by Aylin Kalan on 500px.com



Blåsippa by Johan Hult on 500px.com



Flower by Ralf Bessoth on 500px.com



spring......... by Alessandro Tomasso on 500px.com



Behind the flower.. by Evaggelos Gkikas on 500px.com



Copyright © 2016 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

Serialul cu poze "Miercurea fără cuvinte" continuă pe blogul lui Călin Hera.

14 comentarii:

  1. Florile sunt faine și în grupuri mari și luate petală cu petală. Ăsta e înțelesul pe care îl văd eu.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt foarte frumoase dar cel mai mult îmi place prima.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt exceptionale, dar magnolia roz ma cam inspira!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele de primavara! Happy WW! :)

      Ștergere
  4. Superbe fotografii, așa cum ne-ai obișnuit! Mulțumesc!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile de primavara! Happy WW! :)

      Ștergere
  5. Minunată alegere,Cristi !
    Frumoase una și una !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile de primavara! Happy WW! :)

      Ștergere
  6. .... absolut superbe, magie ...
    Imi plac toate, dar "Green Silence" m-a lasat fara cuvinte...
    Felicitari pentru alegere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Imi pare bine ca ti-au placut imaginile de primavara! :)

      Ștergere