vineri, 8 aprilie 2016

PIESĂ NOUĂ: Anastasia - "Nu oferi" (Xsession Version). SINGLE NOU (2016), VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL

2016 melodie noua Anastasia Nu oferi piesa noua Anastasia Sandu Nu oferi Xsession Version youtube noul single anastasia 2016 official video music vlog Anastasia Nu oferi 07.04.2016 cea mai noua piesa Anastasia Nu oferi Xsession Music Vlog ultima melodie 2016 melodii noi Anastasia Nu oferi ultimul cantec noul hit Anastasia Nu oferi 7 aprilie 2016
Anastasia - Nu oferi (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 07.04.2016) Foto Facebook

Anastasia Sandu a lansat o nouă melodie, "Nu oferi", şi videoclipul oficial al cântecului joi, 7 aprilie 2016, pe YouTube. Piesa "Nu oferi" este compusă de către Mihai Boldea (Mahia Beldo) - muzica, versurile fiind scrise de Daniel Leonard Vescan (Vescan) şi Anastasia Sandu (Anastasia). Regia clipului noului single îi aparţine lui Claudiu Stan (Vision Production).
Acesta este al treilea cântec din proiectul Xsession MusicVlog care se va desfăşura pe parcursul anului 2016, în fiecare săptămână urmând a fi lansată o nouă piesă pe canalul oficial de YouTube Music Expert Records. Primele două melodii prezentate din această serie de înregistrări au fost "Pasiune", interpretată de Puya, Elena Ionescu şi Vescan, şi "Las-o..." (Vescan featuring Florin Ristei).
Vizionare plăcută!

Anastasia - Nu oferi (Xsession Version) Official Video, New Single 2016



© 2016 Xsession MusicVlog 1
Muzica: Mihai Boldea (Mahia Beldo)
Piesa produsa de: Mihai Boldea (Mahia Beldo, Scandalos Music)
Text: Daniel Leonard Vescan (Vescan), Anastasia Sandu (Anastasia)
Master: Bunicu' Magic
Productie video: Claudiu Stan (Vision Production)
Hairstyling: Andreea Caprusu
Make-up: Kim Czane

VERSURI/LYRICS, Anastasia - Nu oferi

Nu imi gasesc raspuns,
Singura ma zbat...
Poate ca mi-e de-ajuns
Cat m-am consumat!

Desi nu spun tot ce gandesc,
Sunt o actrita cand zambesc.
Si am ajuns sa ma detest,
Dar nu stiu cum sa ma opresc!

Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi

Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi

Nu, nu, nu oferi

Am incetat sa-mi pese de ce-ti doresti.
De cand ai atatea fete, tu care esti?
Te crezi atat de bun, cred ca glumesti...
Imi insulti inteligenta cand spui ca iubesti!

Am fost acea femeie care te-astepta
Cu cina pregatita de ziua ta.
Vreau sa vorbim, te rog ia un loc,
Astept de prea mult timp azi iti spun tot!

Am ajuns la capat stii,
Dar in ochi te voi privi
Si-o sa ma pierd iar...

Am ajuns la capat stii,
Dar in ochi te voi privi
De ce ma pierd iar...?

Desi nu spun tot ce gandesc,
Sunt o actrita cand zambesc.
Si am ajuns sa ma detest,

Dar nu stiu cum sa ma opresc!

Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi

Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi

Nu, nu, nu oferi!
Nu oferi!
Nu oferi!
Nu oferi!
Nu oferi!
Liniste...
Nu oferi!
Fericire...
Nu oferi!
Timp...
Nu oferi!
Tot astept...
Dar nu oferi!

Te prefaci, dar nu oferi!
Iara pleci, dar nu oferi!
Si te iert, dar nu oferi!
Stii ce zic eu, nu oferi!

Dar va veni si randul tau,
Sa nu ofer...
Iertarea sa o cer doar eu
Sa nu ofer!

Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi
Imi tot ceri dar nu oferi
Nu, nu, nu oferi!

by MusicExpertRecords (YouTube), 7 aprilie 2016

Click pe link dacă vrei să vezi şi VIDEOCLIP NOU: Vescan feat. Florin Ristei - "Las-o" (Xsession Version), VERSURI, SINGLE NOU (2016)!

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai recent single oficial lansat de Anastasia Sandu - Nu oferi (2016): Anastasia Sandu (Facebook) - www.facebook.com/AnastasiaSanduOfficial

Un comentariu:

  1. Super e cea mai noua melodie scoasa de Anastasia Sandu! Noua piesa Nu oferi din 2016 imi place mult!!

    RăspundețiȘtergere