joi, 3 martie 2016

VIDEOCLIP NOU: Jo - "Mesajul meu". MELODIE NOUĂ, SINGLE NOU (2016)

noul hit JO 2016 melodie noua Jo Mesajul meu piesa noua Jo Mesajul meu Ioana Anuta 3 martie 2016 JO noul single youtube Jo Mesajul meu official video cat music romania Ioana Anuta JO ultima piesa Jo Mesajul meu ultimul hit noul single jo 2016 melodii noi Jo Mesajul meu youtube new single jo 2016 videoclip noul single Jo Mesajul meu noul cantec 2016 jo ioana anuta ultimul hit
Jo - Mesajul meu (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016) Foto Facebook Jo Official

Jo (Ioana Anuţa) a lansat o nouă melodie, "Mesajul meu", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 3 martie 2016. Piesa de dragoste este o coproducţie muzicală Cat Music Romania şi Famous Production. Regia clipului noului single "Mesajul meu" îi aparţine lui Mokhtar Khaled.
Vizionare plăcută!

Jo - Mesajul meu (Official Video) New Single 2016



JO - Mesajul meu (Official Video, New Song) by Cat Music & Famous Production
by Cat Music (YouTube), 3 mar. 2016

Sursa foto (Photo Source), postarea despre cel mai nou single lansat de Jo - Mesajul meu (2016): Jo Official (Facebook) - www.facebook.com/JoOficial

2 comentarii:

  1. Îmi place clipul și vocea!
    O primăvară frumoasă și plină de bucurii îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut cea mai noua melodie din 2016 lansata de Jo - "Mesajul meu" si videoclipul cantecului! Toate cele bune! :)

      Ștergere