miercuri, 2 martie 2016

MELODIE NOUĂ: Naguale feat. Elena - "Cutremur" (by KAZIBO). VERSURI, SINGLE NOU (2016)

muzica noua elena gheorghe cutremur 2016 melodie noua Naguale feat Elena Cutremur piesa noua Naguale si Elena Gheorghe Cutremur versuri lyrics ultima piesa Naguale featuring Elena Cutremur versuri lyrics noul hit elena gheorghe 2016 youtube kazibo music ultima melodie a elenei gheorghe 2016 cat music romania Naguale feat Elena Cutremur noul hit elena gheorghe 2016 youtube official audio Naguale featuring Elena Cutremur melodii noi elena gheorghe 2016 muzica noua naguale 2016 new single elena 2016 new song naguale 2016 youtube Naguale feat Elena Cutremur
Naguale feat. Elena - Cutremur (piesa noua, single oficial, new song, versuri, 2016)

Naguale şi Elena Gheorghe au lansat o nouă melodie, "Cutremur", pe YouTube miercuri, 2 martie 2016. Piesa de dragoste este produsă de către Kazibo Music, iar Cat Music Romania a prezentat azi în premieră noul single oficial.
Audiţie plăcută!

Naguale feat. Elena - Cutremur (by KAZIBO) New Single 2016



Naguale featuring Elena Gheorghe - Cutremur (piesa noua, 2016) by Cat Music & Kazibo Music
Compusa si produsa de KAZIBO MUSIC
Imagine - Codrin Roibu (Neverland Place)

VERSURI/LYRICS - NAGUALE feat. ELENA - CUTREMUR

STROFA I

Inocenti rascoleam prin trecut,
Prinsi in transā.
Masti de fier cautand un sarut,
Fara sansā.
Ne-am pierdut si ne-am gasit de atatea ori prin viata.

REFREN:

Si dac-as pune mana-n mana ta
Sa simti cum tremur
Ai sti ca zdruncini toata lumea mea,
Ca un cutremur.

Sa nu ma stingi acum, te rog, asa cum faci,
Cand ma respingi si ma atragi...
Te rog doar pune mana-n mana mea
Sa simti cum tremur.

STROFA II

Cu pasi marunti prin ruinile tale
Prinsi in transa
Te rog sa-mi spui ca iubirea mai are
Inca o sansa.
Ne-am pierdut si ne-am gasit de atatea ori prin viata.

REFREN:

Si dac-as pune mana-n mana ta
Sa simti cum tremur
Ai sti ca zdruncini toata lumea mea,
Ca un cutremur.

Sa nu ma stingi acum, te rog, asa cum faci,
Cand ma respingi si ma atragi...
Te rog doar pune mana-n mana mea
Sa simti cum tremur.

by Cat Music (YouTube), 1 mar. 2016

Sursa foto, coperta noului single oficial lansat de Naguale featuring Elena Gheorghe - Cutremur (2016): NAGUALE (Facebook) - www.facebook.com/nagualemusic / Photo by Codrin Roibu

Un comentariu: