marți, 23 februarie 2016

Melodii de dragoste româneşti (20). Holograf, Direcţia 5, Delia şi DeepCentral, Alina Eremia, Compact, Bere Gratis, Hi-Q, Nicola, Ana Maria, Krypton

videoclipuri frumoase melodii de dragoste romanesti Directia 5 Daca ai sti youtube 2016 melodii romanesti frumoase de dragoste Holograf Bine ai venit in viata mea 2015 videoclipuri superbe melodii de dragoste romanesti Cristi Milla Blog Delia si Deepcentral Gura ta youtube hituri noi Alina Eremia romanesti cantece vechi HI-Q Compact melodii noi youtube dragoste melodii piese de dragoste romanesti noi Alina Eremia A fost o nebunie cantece de iubire vechi Compact La multi ani iubirea mea cantece romanesti de dragoste Bere Gratis Tot asa e si a mea melodii de dragoste romanesti Nicola De ma vei chema piese romantice romanesti Ana Maria Iubirea-i peste tot muzica veche de dragoste romaneasca Krypton Lasa-mi speranta melodii vechi Hi-Q Dor de tine dor de noi
Delia & Deepcentral - Gura ta (piesa noua, videoclip, 2016, new single) / Captura YouTube

Am ajuns astăzi la episodul 20 din seria postărilor cu melodii româneşti de dragoste. De Dragobete - Ziua îndrăgostiţilor la români, am ales videoclipurile următoarelor zece piese superbe despre iubire: Holograf - "Bine ai venit in viata mea", Delia & Deepcentral - "Gura ta", Alina Eremia - "A fost o nebunie", Compact - "La multi ani, iubirea mea", Bere Gratis - "Tot asa e si a mea", Directia 5 - "Daca ai sti", Nicola - "De ma vei chema", Ana Maria - "Iubirea-i peste tot", Krypton - "Lasa-mi speranta" şi Hi-Q - "Dor de tine, dor de noi".
Să fiţi iubiţi şi iubite! Vizionare plăcută!

Holograf - Bine ai venit in viata mea (Official Video)


by MediaProMusic (YouTube), 3 septembrie 2015

Delia & Deepcentral - Gura ta (Official Video)


by Cat Music (YouTube), 21 ian. 2016

Alina Eremia - A fost o nebunie (Official Video)


by MediaProMusic (YouTube), 3 sept. 2015

Compact - La multi ani, iubirea mea... (Official Video)


by Cat Music (YouTube), 14 dec. 2015

Bere Gratis - Tot asa e si a mea (Official Video)


by Cat Music (YouTube), 4 mai 2015

Directia 5 - Daca ai sti


by Cat Music Gold (YouTube), 29 mai 2013

Nicola - De ma vei chema


by Cat Music Gold (YouTube), 4 sept. 2013

Ana Maria - Iubirea-i peste tot


by Cat Music Gold (YouTube), 25 sept. 2013

Krypton - Lasa-mi speranta


by Cat Music Gold (YouTube), 13 aug. 2013

Hi-Q - Dor de tine, dor de noi


by Cat Music Gold (YouTube), 13 mai 2013

Un comentariu: