sâmbătă, 21 martie 2015

MELODIE NOUĂ: Thalía feat. Becky G - "Como Tú No Hay Dos" (VIDEOCLIP OFICIAL, 2015)

Thalia cea mai noua melodie 2015 Thalia feat Becky G Como Tu No Hay Dos ultima piesa a Thaliei 19.03.2015 OFFICIAL VIDEO YOUTUBE noua melodie Thalia featuring Becky G joi 19 martie 2015 ultima melodie a Thaliei si a lui Becky G noul single ultimul HIT Thalia melodii noi videoclipuri piese martie 2015 new video fresh single 2015 from Thalia cantece noi
Thalía - Como Tú No Hay Dos feat. Becky G (piesa noua, videoclip oficial, 19.03.2015)

Thalia şi Becky G au lansat un videoclip nou, pentru melodia "Como Tú No Hay Dos", joi, 19 martie 2015. Piesa este inclusă pe cel mai recent album al Thaliei, intitulat "AMORE MIO", disponibil din noiembrie 2014.
Enjoy!

Thalía - Como Tú No Hay Dos ft. Becky G (Official Video)



Music video by Thalía performing Como Tú No Hay Dos. (C) 2015 Sony Music Entertainment US Latin LLC
by ThaliaVEVO (YouTube), 19 mar. 2015

Photo Courtesy of Thalia (Facebook) - www.facebook.com/Thalia

8 comentarii:

  1. Bună Cristi!
    Superbă melodie,îmi place!
    Duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dai cu bobii ....ai vreun glob d e cristal....esti nepotul " adevaratei mame Omida "....cum faci de , parca-mi citesti in PC frate ???? Zilele acestea o ascultam pe Thalia si ....in general muzica sud americana , in special muzica dintr-un serial columbian , " La hija de mariacchi" unde este o tipa { misto pana la Dumnezeu gagica !!! } ce interpreteaza " Falaste Corazon " asa cum nici macar mama lui Cuco Sancez n-a facut-o vreodata !!! Ma gandeam ascultand si privind-o pe Thalia ....de cate ori am pierdut melodiile sale din cauza faptului ca , erau interpretate in acea ....telenovela difuzata pe vremea aia la televiziune . O actritza deosebita aceasta Thalia , frumoasa si avand talent cu carul . Am ascultat-o in duet cu Julio Iglesias interpretand , " Solamente una vez "....al surclaseaza p'ala ! Cristi Milla , multumiri pentru postare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu, imi pare bine ca ti-a placut postarea!
      Pe acelasi cont de YouTube sau pe blogul meu (eticheta "THALIA") poti vedea videoclipurile pentru cele mai noi melodii ale Thaliei. :)

      Ștergere
  3. Multă, foarte multă ...senzualitate în acest videoclip! :)
    Numa' zic! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ceva normal, Thalia este supranumita "Regina muzicii latino pop"! :)

      Ștergere
  4. o surpriza faina pentru mine - nu am mai vazut videoclipuri cu Talia de prin anii '90, când juca in telenovele.
    o duminica faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere