miercuri, 28 ianuarie 2015

Top 10 11. Cele mai frumoase poze cu animale din 2014!

Astăzi vă prezint topul celor mai frumoase poze cu animale din 2014 pe 500px. Postarea reprezintă episodul 197 din serialul cu fotografii "Miercurea fără cuvinte".
Pentru mine, poza cu maimuţa care priveşte la telefon şi îşi actualizează starea pe Facebook este pe locul întâi. :)) Click pe imagini pentru mărire!

The Top 10 11 Animal Photos of 2014 on 500px.com

TOP 10 cele mai frumoase poze cu animale din 2014 imagini dragute fotografii superbe 500px maimuta se uita la telefonul mobil butoneaza smartphone celular caini bufnite haioase amuzante cai prieteni vulpe balena ursi polari pasari animale salbatice domestice ianuarie 2015 foto wildlife Best of 2014 Top 10 Animal Photos
Jump in HEAVEN by ANDREY GUDKOV on 500px


The great migration by Nicole Cambré on 500px


Tengmalm´s Owl by Milan Zygmunt on 500px


Facebook Update by Marsel van Oosten on 500px


Friends by Alicja Zmyslowska on 500px


hey, friend. by Hannah Meinhardt on 500px


Come on, I do not bite by Sergey Polyushko on 500px


Zen Fox : Wishing you a Wonderful 2014! by Roeselien Raimond on 500px


little kiss by Mark Bridger on 500px


The last millimeter by Marco Redaelli on 500px


Curious Bear by Kyriakos Kaziras on 500px

Best of 2014: Top 10 Animal Photos. Published by DL Cade
https://iso.500px.com/best-of-2014-top-10-animal-photos/
Copyright © 2015 500px. All rights reserved.

Seria postărilor cu fotografii a început la Carmen.

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile cu animale! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. :)) Cea mai faină, în opinia mea, este a treia, iar cea mai amuzantă este a patra!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate te dezamăgesc, dar cel mai mult îmi place cea cu urşii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai de ce sa ma dezamagesti. Nu am facut eu poza cu maimuta! :)))))

      Ștergere
  4. Frumoasă selecție,toate îmi plac!
    O zi minunată,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe! ultimele patru sunt preferatele mele :))
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  6. Au animalele ,fiecare in parte,ceva cu care sa iasa in evidenta.Imi place mult imaginea cu cei trei prieteni din campul cu levantica.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Precis au fost dresati cainii ca sa stea cuminti la pozat! :)

      Ștergere
  7. A doua poza ma intriga, dar fiecare este superba si transmite ceva. Tare mi-au placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa au loc marile migratii la diferite specii de animale in Africa. :)

      Ștergere
  8. Sara bună!
    Timpul tace şi trece tăvălug peste noi, aşa încât am juns la ultima miercure tăcută din luna ianuarie.
    Să ai o noapte liniştită plină de vise frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Extraordinari fotografii, au stiut sa surprinda lucruri deosebite, fotografia de natura nu este deloc usoara.

    RăspundețiȘtergere