vineri, 26 decembrie 2014

VIDEOCLIP CU ARICI, DE CRĂCIUN. Hedgehogs Christmas! (2014)

Craciun 2014 VIDEOCLIP CU ARICI ADORABILI DE CRACIUN YOUTUBE Craciunul aricilor SUA 23.12.2014 USA Hedgehogs Christmas Devin Super Tramp Devin Graham filmulete cu animalute 25 decembrie 26 videoclipuri arici simpatici official video original pui de arici Mos Craciun Ajunul Craciunului Christmas Eve a doua zi 2
Video de Crăciun, cu arici adorabili (23.12.2014) / foto: Facebook

Americanul Devin Graham, cunoscut pe YouTube ca Devin Super Tramp, a realizat special pentru Crăciunul din 2014 un filmuleţ cu arici simpatici. Vizionare plăcută!

Hedgehog Christmas! In 4K!



The music for this video was composed by Elton Luz.
Film by Devin Graham.
Edited by Carter Hogan and Dakota Walbeck.
by devinsupertramp (YouTube), 23 dec. 2014

Photo Courtesy of Devin Super Tramp (Facebook) - www.facebook.com/devinsupertrampyoutube

8 comentarii:

  1. ce arici draguti! amuzant filmulet! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte fain! :)
    *★* .*.★*Crăciun fericit!*★ 。*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este nemaipomenit filmuletul cu aricii care se plimba cu trenuletul! :)) Crăciun fericit!

      Ștergere
  3. Ce mult îmi place filmuleţul, Cristi sau mai bine zis trenuleţul cu arici. M-am bucurat de el.
    Sinceră să fiu, ce mi-ar mai plăcea să mă joc şi eu puţin acolo! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare simpatici aricii! Din filmulet se vede ca stiu de joaca...

    RăspundețiȘtergere