miercuri, 10 decembrie 2014

Fotografii frumoase de iarnă din lume

Poze frumoase de iarnă din Argentina, SUA, Anglia, Canada şi Irlanda... Episodul 190 al serialului săptămânal cu imagini, "Miercurea fără cuvinte"!

poze iarna imagini frumoase zapada munte peisaje superbe Flickr 2014 SUA Anglia Argentina winter pictures landscapes Snow in the Clouds  DSC00867
Ken Hornbrook - Snow in the Clouds - Santa Cruz Province, Argentina

snow
Sheila in Moonducks - snow - USA

Snow
efiske - Snow - Colorado

Snow Fun
Bob Baruzzi - Snow Fun - USA

Snow, We Have snow!
hapsnaps - Snow, We Have snow! - Southampton, England

Snow Day-Cary
Sampolo - Snow Day - Cary, North Carolina, USA

Snow in the Woods
Matt Champlin - Snow in the Woods - Skaneateles Falls, New York, United States

“Kindness is like snow - it beautifies everything it covers”
Angela Stansell - “Kindness is like snow - it beautifies everything it covers” - Cherokee, North Carolina

Snow White and the Blue Lion
Chris Morley - Snow White and the Blue Lion - British Columbia, Canada

Walking in the snow~Singing all the way~Explore #474
Robertville, New Brunswick, Canada - Larry Krause - Walking in the snow ~Singing all the way~

Snow In St. Stephens Green
Luca Libralato - Snow In St. Stephens Green - Dublin, Ireland

snow, snow, and more snow
Vivienne - snow, snow, and more snow - Chicago Botanic Garden

Copyright All Rights Reserved. All photographs are the properties of the authors.

"Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

Happy Wordless Wednesday!

15 comentarii:

  1. iarna e frumoasa cu zapada! Cele mai frumoase imagini prezentate aici mi se par cele cu copii :)) Câta bucurie!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele de iarna! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Cat de frumoasa e iarna cu zapada:D Nu iarna asta ploioasa care apus stapanire pe noi! Azi mi-am pus si eu pe desktop un wallpaper cu o imagine frumoasa de iarna in speranta ca voi vedea si la noi un pic de zapada faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe la sfarsitul lui ianuarie vine zapada mare in Bucuresti, la fel ca in ultimii ani. In copilarie aveam zapada de la sfarsitul lui noiembrie. :)))

      Ștergere
  3. Sunt superbe toate pozele, Cristi. Toate îmi plac. Ce frumoasă-i iarna cu zăpadă!
    Pe la noi, tare nehotărâtă-i iarna asta, a venit puţin apoi a plecat, sper să se hotărască odată şi să ne îmbucure cu puţină zăpadă, măcar de sărbătări! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. No, faine fotografii ai ales! Cu greu mă pot opri asupra uneia, dar o să încerc: „Snow White and the Blue Lion - British Columbia, Canada” mi se pare cea mai cea! :)
    Dacă îmi este permis să scriu așa, desigur! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Celelalte amanunte despre poze sunt mentionate pe Flickr! :)

      Ștergere
  5. O sară bună, liniştită şi faină să ai !
    Printre flori de toamnă târzie am adus la MFC un singuratic. Sper să-ţi placă singuraticul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. macar in imaginile din fereastra calculatorului daca nu se poate si in imaginile din fereastra casei, desi la cat de intuneric e ziua as putea sa-mi lipesc o imagine cu zapada si in geam :)
    Copiii pe sanie sunt prefeatii mei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai, ca iarna aceasta zapada a fost prea generoasa cu americanii! Copiii aceia pe sanie mi-au mers la suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt poze din iernile trecute, dar asa este mereu in unele zone din SUA si in Canada. Zapada la discretie! :)

      Ștergere
  8. nouatigaraelectronica.ro11 mai 2015 la 14:47

    In urma cu 4 ani, am fost la o cunostinta exact in Southampton si exact iarna :) Chiar arata ca poza de mai sus.

    RăspundețiȘtergere