marți, 18 noiembrie 2014

MELODIE NOUĂ: Alina Eremia - "Când luminile se sting" (VIDEOCLIP). 2014

Alina Eremia cea mai noua melodie 2014 Cand luminile se sting ultima piesa 17.11.2014 videoclip nou single Alina Eremia oficial YOUTUBE HIT official video original muzica noua melodii noi de dragoste romanesti videoclipuri luni 17 noiembrie 2014 mediapro music cantec recent

Alina Eremia a lansat luni, 17 noiembrie 2014, o nouă melodie, "Când luminile se sting", şi videoclipul oficial pentru această piesă de dragoste.
Vizionare plăcută!

Alina Eremia - Cand luminile se sting (Official Video)



Alina Eremia - Cand luminile se sting (single nou)
Muzica: Boldea Mihai Vasile (Mahia Beldo)
Text: Polk Claudiu Dumitru (Doddy), Boldea Mihai Vasile (Mahia Beldo)
Piesa produsa in studiourile MusicExpertCompany/ Scandalos Music, producator executiv: Dorian Enache
Regie: Michael Adrian Mircea
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2014
de la MediaProMusic (YouTube), luni, 17.11.2014

Image Courtesy of www.mediapromusic.ro

2 comentarii:

  1. Îmi place şi melodia şi videoclipul. Cântă frumos Alina Eremia. Nu ştiu, este prima ei melodie în varianta solo sau am rămas eu în urmă, cum sunt de obicei? Mi-e ruşine s-o spun dar ăsta-i adevărul, din păcate. :(
    Mulţumesc, Cristi că ne-ai făcut cunoscută noua ei melodie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie a Alinei Eremia! :)

      Ștergere