marți, 28 octombrie 2014

VIDEO. Simona Halep: "Serena Williams mi-a spus că vrea să facă o poză cu viitorul număr 1 mondial"

Simona Halep Serena Williams interviu TVR poza cu numarul 1 mondial number one aeroportul Otopeni VIDEO Singapore semifinale Turneul Campioanelor WTA Finals YOUTUBE 25.10.2014 Eugenie Bouchard Agnieszka Radwanska aromani celebri armana Simona Halep origine machidoanca
Simona Halep şi Serena Williams (WTA Finals, Singapore, 26.10.2014) / Foto (C): Getty Images

Declaraţii Simona Halep, după Turneul Campioanelor, la revenirea acasă



"Sunt bucuroasă, sunt împlinită şi mă rog la Dumnezeu să-mi dea putere să continui rezultatele acestea frumoase", a spus luni Simona Halep, la conferinţa de presă de pe aeroportul Otopeni.
Campioana noastră a mai declarat: "Serena Williams mi-a spus că vrea să facă o poză cu viitorul număr 1 mondial".
de la TVR (YouTube), 27 octombrie 2014

Simona Halep: Serena Williams mi-a spus că vrea să facă o poză cu viitorul număr 1 mondial

Simona Halep a revenit, luni, în România şi a susţinut o conferinţă de presă la salonul Aeroportului Otopeni. Ea a vorbit despre meciurile cu Serena Williams, ce a învăţat din acest turneu, despre emoţiile ei şi ce are de gând în perioada următoare. TVR News a transmis LIVE conferinţa de presă. Declaraţiile le puteţi urmări şi în format LIVE TEXT, pe Stiriletvr.ro.

"Sunt bucuroasă, sunt împlinită şi mă rog la Dumnezeu să-mi dea putere să continui rezultatele acestea frumoase", a spus luni Simona Halep, la conferinţa de presă de pe aeroportul Otopeni.

Corespondentul TVR Cristian Mândru a relatat pentru telejurnal cum a fost primită Simona Halep la întoarcerea în ţară.

Alte declaraţii ale Simonei Halep:

- În primul meci (n.r., cu Serena Williams) a fost mai ok pentru mine, pentru că am fost mult mai odihnită, mai proaspătă, am şi surprins-o, cred eu, pentru că nu mă ştia, n-am jucat deloc anul acesta şi probabil a fost ceva nou şi pentru ea. Iar în al doilea am fost destul de obosită, am jucat destul de mult şi am avut meciuri grele, am servit destul de bine, dar braţul meu a cam cedat în finală. Dar sunt bucuroasă că am ajuns până acolo şi că am avut posibilitatea să joc de două ori cu Serena, chiar într-o săptămână.

- Eu am făcut lucrurile aşa cum mi se par normale, am jucat fiecare meci ca să-l câştig, aşa cum fac întotdeauna, şi am luat, zic, eu, decizia care mă linişteşte pe mine. Am jucat normal şi meciul cu Ivanovici, am încercat să-l câştig, dar nu am putut şi s-a întâmplat să mă întâlnesc din nou cu Serena în finală. Ceea ce n-a fost rău, dar nici foarte bine.

- A fost asemănătoare cu finala de la Roland Garros, a fost o tensiune în plus, o presiune în plus, dar după cum bine s-a văzut şi după meci, am fost destul de bucuroasă şi am încercat să mă bucur c-am ajuns acolo, deşi am avut o perioadă mai grea înainte, cu ceva accidentări.

- A fost un meci foarte mare pentru mine câştigând împotriva ei (n.r., împotriva Serenei Williams), dar acest meci nu înseamnă totul în cariera mea, a fost doar un meci, doar o zi, ala cum s-a şi văzut, în finală m-a bătut, deci nu înseamnă foarte mult, însă îmi dă încredere multă că pot să ajung la un nivel şi mai înalt decât sunt acum, că pot să câştig contra ei, pe care eu o consider foarte puternică şi că e cea mai bună acum, e cea mai bună jucătoare din lume, mi-a dat încredere că pot să joc un tenis bun, solid, sunt încrezătoare în forţa mea şi sper în continuare să mai am meciuri contra ei şi să câştig.

- (n.r., întrebare: Când ai plecat la Singapore, te gândeai că te vei întoarce abia luni?) Nu chiar, dar biletele au fost puse duminică noapte, exact ca acum, n-am schimbat nimic. Era greu să mă gândesc, pentru că am fost accidentată la Beijing şi m-am oprit acolo, am făcut tratament zi de zi, mi-am revenit. Am făcut un turneu deosebit, o împlinire pentru mine, am câştigat anul într-un mare fel, anul trecut am câştigat ultimul meci al anului, dar anul ăsta n-am putut, dar am jucat contra nr. 1 mondial şi nu am nimic de regretat.

- Turneu nu mai joc (n.r., anul acesta). Am pauză şi pregătire pentru noul an.

- (n.r., Serena) mi-a spus acolo, pe podium, că vrea să facă o poză cu viitorul nr. 1 mondial şi că mama ei face poză. A fost o glumă foarte frumoasă şi eu m-am bucurat că mi-a spus acest lucru.

- Probabil că se va întâmpla într-o zi, dar nu ştiu să spun acum dacă chiar se va întâmpla, îmi doresc foarte mult, o să muncesc ca să ajung acolo (n.r., locul 1 WTA), dar, aşa cum am mai spus, clasamentul nu este foarte important pentru mine, ci să câştig multe meciuri şi multe titluri. [...]

Simona Halep a pierdut duminică finala Turneului Campioanelor, în faţa nr.1 WTA, Serena Williams, cu 3-6, 0-6, dar rămâne prima jucătoare de tenis din România care a ajuns la un astfel de nivel al competiţiei.

"O felicit pe Simona pentru că a avut o săptămână atât de bună. Este minunat să vezi un sportiv ca ea", a declarat, duminică, Serena Williams. "O felicit pe Serena şi pentru că a terminat anul pe poziţia I", a spus Simona Halep, vicecampioană la Singapore.

La Turneul Campioanelor, Simona Halep le-a învins, în faza grupelor, pe Eugenie Bouchard (locul 5 în lume), și pe lidera mondială, Serena Williams, în semifinale a trecut de Agnieszka Radwanska (poziția 6 mondială), dar a pierdut ultima partidă din grupe contra Anei Ivanovic (locul 7 WTA).

Constănțeanca de 23 de ani este a treia româncă din istorie care participă la această competiție, dar prima care ajunge într-o finală: Virginia Ruzici, actualul manager al Simonei Halep, a evoluat în acest turneu în 1977 şi 1978, fiind eliminată în ultimul tur, iar Irina Spârlea a jucat la Turneul Campioanelor în 1996 (eliminată în primul tur), 1997 și 1998, când a fost învinsă în semifinale Jana Novotna, respectiv Martina Hingis.

În competiția similară masculină, Ilie Năstase a jucat de 5 ori consecutiv finala la ATP World Tour Finals, între 1971 - 1975, și nu a pierdut-o decât pe cea din 1974. Doar trei jucători au un palmares mai bun la acest turneu: Roger Federer (6 trofee din 8 finale jucate), Ivan Lendl (5/9) și Pete Sampras (5/6). De remarcat că jucători importanți din istoria tenisului, precum Jim Courir, Arthur Ashe, Rafael Nadal, ori Michael Chang, nu au câștigat niciodată acest trofeu.

Simona Halep are opt titluri WTA în palmares, după ce a câștigat, anul trecut, competițiile de la Nurnberg, S-Hertogenbosch, Budapesta, New Haven, Moscova şi de la WTA Tournament Of Champions, de la Sofia, iar în acest an turneul de la Doha și cel de la București. De asemenea, Simona Halep a mai jucat cinci finale în competițiile WTA: la Fes, în 2010 şi 2011, la Bruxelles, în 2012, respectiv la Madrid și la Roland Garros în 2014.

În acest an, constănțeanca a ajuns în prima sa finală de Grand Slam, la Roland Garros, pierdută în fața Mariei Șarapova, și în semifinale la Wimbledon, unde a fost învinsă de Eugenie Bouchard.

Mai multe detalii găsiţi pe Ştirile TVR.ro.

Image Source: TVR 1 (Facebook) - www.facebook.com/fanTVR1

Simona Halep vs Agnieszka Radwanska | 2014 WTA Finals Semifinal Highlights


WTA (YouTube), 25 octombrie 2014

Simona Halep vs Serena Williams | 2014 WTA Finals Highlights


WTA (YouTube), 22 octombrie 2014

Simona Halep vs Genie Bouchard | 2014 WTA Finals Highlights


WTA (YouTube), 20 octombrie 2014

Mulţumim, Simona Halep, pentru turneul extraordinar pe care l-ai făcut la Singapore! Felicitări!!!

10 comentarii:

  1. Felicitări Simonei! O mare sportivă, cu o modestie care o prinde perfect și cu declarații pe placul meu (de exemplu: „Am jucat normal şi meciul cu Ivanovici, am încercat să-l câştig, dar nu am putut şi s-a întâmplat să mă întâlnesc din nou cu Serena în finală. Ceea ce n-a fost rău, dar nici foarte bine.”)
    Sunt convins că vom mai avea multe de scris despre tenisul jucat de frumoasa domnișoară Halep! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vom publica multe postari de acum incolo despre Simona Halep, cu siguranta! :))

      Ștergere
  2. Foarte frumos omagiu şi plin de recunoştinţă ai adus, Simonei Halep. Felicitări pentru articol, Cristi.
    Felicitări Simonei Halep, pentru performanţa de anul acesta şi mii de mulţumiri pentru marea bucurie cu care ne-a umplut sufletele la Turneul Campioanelor. Simona Halep este câştigătoarea noastră, ea ne-a câştigat inimile milioanelor de oameni care am urmărit-o, chiar dacă a fost învinsă în finală de Serena Williams.
    Simona Halep, este admirabilă, are toate calităţile omeneşti, pe lângă faptul că a jucat foarte bine, a dat dovadă de maturitate şi înţelepciune. Bravo ei!
    Dumnezeu s-o ocrotească şi să-i ajute să-şi poată împlini toate visele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! N-a fost chiar asa rau, Simona Halep a invins-o si ea pe Serena in grupa. Este foarte greu pentru orice jucatoare sa castige o finala sau un simplu meci cu Serena. :)

      Ștergere
  3. O ador pe Simona si sper ca Serena sa nu se fi inselat si sa fi grait adevarul. Voi sarbatori cand va fi locul 1 mondial !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multe ori ma minunez cum poate juca de la egal la egal impotriva unor jucatoare mai inalte si aparent mult mai puternice. La Singapore, de exemplu, a fost cea mai scunda sportiva din turneu. :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Simona Halep merita cu prisosinta tot respectul nostru! :)

      Ștergere
  5. Sper ca Serena Williams să aibă gura aurită ! :)

    RăspundețiȘtergere