miercuri, 15 octombrie 2014

Poze frumoase de toamnă (Flickr)

Am ajuns la episodul 182 din serialul cu poze "Miercurea fără cuvinte".

poze de toamna superbe octombrie 2014 imagini frumoase fotografii peisaje superbe de toamna culorile toamnei frunze copaci pomi SUA Spania reflexii minunate din lume castel Scotia Irlanda Marea Britanie Norvegia peisaj auriu rosietic roscat aramiu fall autumn colours colors golden leaves blog postare Hoja sobre cama de agua de lluvia
Hoja sobre cama de agua de lluvia, Spain - jmiguel_chemicas

Maroon Bells
Maroon Bells - near Aspen, Colorado - John Bielick

Lane
Lane - England - polarisandy

Prickett's Creek
Prickett's Creek - Appalachian Mountains of West Virginia - frank thompson photos

Letchworth State Park Panoramic
Letchworth State Park - USA - DFiveRed

Laksjøen, Lierne
Laksjøen, Lierne, Norway - Arve Berntzen

Eilean Donan Castle - Oct 2014
Eilean Donan Castle - Scotland - Katybun of Beverley

Buche
Bernd Kranabetter - Buche

Fall Colors in the Mount Washington Valley - Conway, New Hampshire
Fall Colors in the Mount Washington Valley - Conway, New Hampshire - Photo by Wembley the Golden Retriever

It's that time of the year
It's that time of the year - Central Park - HOWLD

-TORRENUEVA- CIUDAD REAL 1009  13-10-2014
TORRENUEVA- CIUDAD REAL, Spain - Jose Javier Martin Espartosa

Autumn Colours Reflected Ireland 2014
Autumn Colours Reflected Ireland 2014 - kckelleher11

afternoon at the lake
afternoon at the lake - Erik's pictures

Copyright All Rights Reserved. All photographs are the properties of the authors.

Continuarea la Carmen.

20 de comentarii:

  1. Minunate peisaje, excelente fotografii ! Favorita mea: Prickett's Creek. ☺

    Happy WW, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile de toamna! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. am privit îndelung fiecare fotografie... superbe sun! Preferatele mele: 1, 3 si 4 :) Wow! Arta la cel mai înalt nivel.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună seara !
    Sunt foarte frumoase fotografiile.
    Să ai o seară şi o noapte frumoasă şi liniştită !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe toate pozele, cu o singură excepţie, cel puţin la mine, imaginea de la poziţia a VII-a de sus în jos, mai exact "Eilean Donan Castle - Scotland - Katybun of Beverley" nu se poate vedea, deşi am încercat de pe trei browsere, Google Chrome, Internet Explorer şi Mozilla Firefox, însă mi-au încântat privirea şi sufletul toate celelate şi îţi mulţumesc mult Cristi, că ai împărtăşit cu noi toate aceste frumuseţi!
    Mare artist Natura, zilnic ne răsfaţă cu frumuseţi, noi trebuie doar să ne deschidem ochii şi să le vedem. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum se vede poza respectiva. Daca dadeai click pe poza, o vedeai direct la sursa, adica pe Flickr. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile! :)

      Ștergere
    2. Am văzut imaginea, Cristi. Este foarte frumoasă.
      Mulţumesc pentru sfat.
      Sinceră să fiu, eu niciodată nu accesez sursa, nicăieri. Pentru că n-am niciun motiv s-o fac. Îmi place ce văd sau ce citesc şi mi-e de-ajuns! :)

      Ștergere
    3. Asemenea poze sunt protejate de copyright pe Flickr si eu nu le copiez ca sa le postez pe blog. Le postez numai sub forma asta pentru ca asa e legal.
      Cateodata nu se incarca bine imaginile si nu apar, dar intotdeauna Flickr include in poze linkurile catre sursa.

      Ștergere
  5. Bune alegeri ai făcut! O seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt frumoase. Favorită este prima! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoase imagini ai adunat ca sa ne clatesti privirile de asta data

    RăspundețiȘtergere
  8. O selecţie de gală ai făcut, Cristi! Sunt superbe toate fotografiile! :)

    RăspundețiȘtergere