joi, 16 octombrie 2014

MELODIE NOUĂ: Trupa Compact - "Am curaj" (2014)

Trupa Compact Am curaj cea mai noua melodie 2014 videoclip oficial single nou Paul Ciuci Lelut Vasilescu clip filmari studio ultima piesa YOUTUBE HIT cantece rock romanesti melodii videoclipuri noi Compact muzica noua romaneasca
Trupa Compact - Am curaj (piesă nouă, videoclip 2014)/ Foto: www.trupacompact.ro

Trupa Compact cântă astăzi în premieră live noua melodie "Am curaj" în cadrul unui concert organizat la Hard Rock Cafe. Videoclipul piesei, filmat în studio, a fost lansat recent. "Am curaj" va face parte din noul album "Compact 2015" ce va apărea în primăvara anului viitor.

Compact - "Am curaj" (video)


"Am curaj", single nou 2014
Muzica si versuri: Paul Ciuci
Trupa Compact:
Paul Ciuci - voce, chitara
Aurel Vasilescu - tobe
Adrian Kiseleff - clape
Alex Miu - bass
de la Trupa Compact Oficial (YouTube), 25 septembrie 2014

„’Am curaj’ este o piesă optimistă. Noi despre asta cântăm, nu suntem încrâncenați pe viață, chiar dacă avem toate motivele să nu fim întotdeauna foarte bucuroși. Dar ăsta e spiritul Compact, așa am cântat de când ne știm”, a afirmat solistul vocal Paul Ciuci la postul de radio Rock FM în emisiunea lui Lucian Boariu, potrivit rockfm.ro, informează www.trupacompact.ro.

14 comentarii:

  1. Frumos- imi place mult aranjamentul muzical, mai putin timbrul solistului dar, e chestiune de gusturi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da! Paul Ciuci e si compozitor, are o mare contributie in succesul trupei Compact inca de acum 30 de ani. :)

      Ștergere
  2. Frumoasă melodie,îmi plac cei de la Compact!
    O zi plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, asemenea! Ma bucur ca ti-a placut cea mai noua piesa a trupei Compact! :)

      Ștergere
  3. nu e rea piesa! versurile sunt faine...:)
    sa ai seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poti sa zici ? COMPACT !!!! Ma bucur sa-l vad pe Lelut Vasilescu care , dupa ce si-a maritat fata { da-l dracului ca tot cu ea in casa locuieste ! } , inca mai are vana sa asigure ritmica ! Bine ca ai postat acest video ...am sa trec neaaparat pe la el sa-i cer sa-mi returneze datoria ...acum TREBUIE sa aiba bani !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna foarte bine melodia! La anul va aparea noul disc al trupei Compact! :)

      Ștergere
  5. Frumoasa melodie! Ce mult mi-au placut cei de la Compact cand eram adolescent si le fredonam cantecele, ascultate la pick-up, pe discurile acelea mari. Prin cate a trecut trupa asta... si uite ca merg inainte si tot buni sunt.
    Mi-a facut mare placere sa-i reascult.
    Numai bine, draga Cristi! O seara frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Si eu am crescut cu melodiile trupei Compact printre multe altele! :)

      Ștergere
  6. Superbă melodia. Mesajul melodiei este divin! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos. Îmi aduce aminte de adolescenţă!

    RăspundețiȘtergere