marți, 21 octombrie 2014

Melodie nouă: 3 SUD EST - "Liberi" (VIDEOCLIP 2014)

3 SUD EST Liberi cea mai noua melodie 2014 videoclip nou Laurentiu Duta YOUTUBE ultima piesa HIT 3 Sud Est LlBERI new single official video clip muzica noua 21.10.2014 ultimul cantec LIBERI melodii noi videoclipuri romanesti 3sudest videoclip oficial marti 21 octombrie 2014
3 SUD EST - "Liberi" (piesă nouă, videoclip, 21.10.2014)/ foto: Facebook

Trupa 3 Sud Est a lansat oficial marţi, 21 octombrie 2014, în emisiunea "La Măruţă" (Pro TV), noua melodie "Liberi" odată cu videoclipul piesei.
Vizionare plăcută!

3 Sud Est - Liberi (Official Video)


3 Sud Est - Liberi by Cat Music (YouTube), 21 oct. 2014

După "Emoţii", "Liberi" este al doilea single prezentat de formaţia 3 Sud Est de la reunire. Clipul este regizat de Dan Petcan, iar Laurenţiu Duţă a compus cântecul.

Image Courtesy of 3 Sud Est (Facebook) - www.facebook.com/3seofficial
Photo by Silviu Săndulescu
Graphics by Ada Bogoevici Soci

8 comentarii:

  1. Chiar faina piesa si videoclipul. Suna bine de tot... :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna foarte bine intr-adevar cea mai noua melodie a trupei 3 Sud Est din 2014! :)

      Ștergere
  2. Este superbă melodia, din toate punctele de vedere, text, acompaniament, interpretare, de asemenea şi videoclipul este excelent realizat! Îmi place, Cristi!
    Chiar îmi place Trupa 3 Sud Est, dintotdeauna. Chiar dacă s-au mai separat ei o perioadă, parcă tot împreună îmi plac mai mult. Poate şi pentru că aşa i-am cunoscut şi-mi doresc continuitatea în colaborarea lor, să rămână aşa, Trupa 3 Sud Est !
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit cu noi noua lor melodie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noul cantec lansat de 3 Sud Est! :)

      Ștergere
  3. Foarte fain! Este una dintre cele mai ...logevive trupe din România, așa-i?

    RăspundețiȘtergere
  4. of! nu am putut vedea... si alte variante pe youtube sunt doar teaser...
    multumesc oricum, seara fania!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare rau, vad ca nu a aparut inca nici pe videomix.ro.

      Ștergere