luni, 8 septembrie 2014

New Song: INNA - "Devil's Paradise" (by Play & Win)

INNA Devils Paradise melodie noua 2014 by Play&Win YOUTUBE ultima piesa oficiala 8 septembrie 2014 EP Summer Days HIT
INNA - "Devil's Paradise" (by Play & Win) - melodie nouă - 08.09.2014 - foto: Facebook

Inna lansează astăzi oficial "Devil's Paradise", a treia melodie de pe EP-ul "Summer Days". Cântecul este produs tot de Play & Win, echipa de compozitori împreună cu care Inna a cunoscut succesul internaţional în anul 2008.
"Take Me Higher" a apărut pe 25 august 2014, "Low" pe 1 septembrie, iar luni, 15 septembrie, va fi lansată "Body and the Sun", ultima piesă de pe acest EP.
Audiţie plăcută!

INNA - Devil's Paradise (by Play & Win)



by InnaRomania (YouTube)

INNA - Devil's Paradise (Live on the street @ Barcelona)



by InnaRomania (YouTube)

Photo Courtesy of Inna - www.facebook.com/Inna

4 comentarii:

  1. Este superbă melodia, Cristi. Îmi place foarte mult interpretarea Innei, de asemnea îmi place foarte mult acompaniamentul, care este ceva diferit, cuceritor, delicat, relaxant! Woow, ce mult îmi place!
    Îţi mulţumesc din suflet, Cristi, că ne-ai făcut cunoscută melodia. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a Innei! :)

      Ștergere
    2. Mă bucur foarte mult, Cristi că ai postat şi videoclipul live, al Innei, de pe una din străzile Barcelonei. Tare m-am mai frământat cu acompaniametul, şi-ţi spun şi de ce. Nu am putut identifica instrumentul de la care provin sunetele. Acum după ce am văzut sunt uluită, ce sunete plăcute poate scoate un obiect banal, dacă-i mânuit de cineva supertalentat.
      De când ai postat această melodie, îţi mărturisesc sincer, pentru mine este melodia zilei şi pentru prima o ascult pe Inna de câteva ori / zi.
      Îţi mulţumesc încă o dată, Cristi. O seară superbă îţi doresc şi numai bucurii! :)

      Ștergere
    3. Multumesc, la fel! Inregistrarea din studio e cu totul altceva, fiind diferita sonorizarea comparativ cu interpretarea live.

      Ștergere