joi, 25 septembrie 2014

PIESĂ NOUĂ: Loredana Groza - "Risipitor" (videoclip)

Loredana Groza cea mai noua melodie 2014 Risipitor piesa noua videoclip official YOUTUBE HIT single cantec ultima piesa muzica romaneasca Loredana cel mai nou single 25 septembrie 2014
Loredana Groza - "Risipitor" (single nou, videoclip, 25.09.2014)/ foto: Facebook

Loredana Groza lansează joi, 25 septembrie 2014, o nouă melodie, "Risipitor", odată cu un videoclip oficial. Artista română a anunţat pe pagina sa de Facebook că va interpreta astăzi live această piesă în emisiunea "La Măruţă" de la ProTV.
Enjoy!

Loredana - "Risipitor" (Official Video)


Loredana - Risipitor (Official Video)
Muzica si Versuri: Loredana
Mixata de Serban Cazan @ Hahaha Production
Regie: Dragos Buliga
Director de Imagine: Serban Ionescu
Scenograf: Sorin Boncea
Montaj: Mihai Vasilache
Producator: Alex Tomulescu
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2014
MediaProMusic (YouTube)

Photo Courtesy of Loredana Groza - www.facebook.com/lori.groza

17 comentarii:

  1. Loredana e preferata mea. Totusi, in ultimul timp nu rezonez la muzica ei ca inainte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muzica Loredanei Groza este intr-o permanenta schimbare... Loredana vrea sa-si surprinda mereu fanii cand lanseaza o melodie noua si/sau un videoclip.

      Ștergere
  2. chiar imi place...:)
    faina piesa, versuri si videoclipul....
    seara faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot decât să-i spun succes, mai ales că o cunosc. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am văzt în seara asta clipul. Foarte fain. Îmi place de Loredana că este atât de creativă. Încearcă de fiecare dată să se "reinventeze" şi să ne ofere mereu ceva nou, inedit.
    Zile bune, dragă Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou videoclip al Loredanei Groza! Numai bine :)

      Ștergere
  5. imi pare atat de rau, dar nu am putut vedea videoclipul. Am gasit pe youtube altele, dar nu melodia aceasta... se pare ca e unicul videoclip si în Germania este cenzurat! O admir pe Loredana, mi-a placut totdeauna vocea ei. In general piesele ei au versuri profunde, sensibile... imi pare rau ca nu am putut auzi piesa. Am vazut insa videoclipul din timpul filmarii acestui clip muzical si... m-a inspaimantat un pic figura Loredanei. A facut operatii estetice?! Nu a fost o frumusete, insa a avut o fata interesanta, cu forme armonioase si acum... Hm! pielea intinsa si buzele umflate... of of! ce pacat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca n-ai putut vedea clipul Loredanei Groza!
      Aici este o inregistrare TV din emisiunea "La Maruta" de ieri, unde a prezentat melodia in premiera:
      http://lamaruta.protv.ro/video/loredana-risipitor.html

      Ștergere
    2. uf! nici acolo nu mi se deschide decat reclama de 46 secunde :(

      Ștergere
    3. Poate aici se vede:
      http://www.bestmusic.ro/loredana/risipitor-724578.html

      Ștergere
    4. SHIT! "The requested video is not allowed to played in embedded players."

      Ștergere
    5. Poate trebuie sa schimbi browserul... Hai sa incercam si aici:

      http://www.videomix.ro/loredana-risipitor-videoclip-oficial--80463.htm

      Ștergere
    6. hahaha, acum am reusit :)) De necrezut! dar Germania este total cenzurata de GEMA. Orice videoclip care nu a platit licenta este blocat. NU este vorba de browser.
      Oricum, a fost un tur de forta printre videoclipuri, dar s-a maritat. Loredana este deosebita, melodia este frumoasa. Totusi ma intreb iar, ce este cu fata ei?! Daca a facut operatie estetica, nu a reusit... sa-l dea in judecata pe medic! ;)
      Multumesc mult Cristi! O seara faina!

      Ștergere
    7. s-a meritat, nu maritat :)))

      Ștergere
    8. Habar n-am, nu stiu daca a facut vreo operatie. :))
      Cu multa placere! O seara faina!

      Ștergere