joi, 4 septembrie 2014

VIDEOCLIP NOU: Laura Pausini şi Thalia — "SINO A TI" (2014)

videoclip nou Laura Pausini with Thalia SINO A TI New and Official Video 2014 HIT melodii muzica si videoclipuri YOUTUBE ultima piesa noua cantec duet
Laura Pausini with Thalia - "SINO A TI" (New Official Video, 2014)

Laura Pausini şi Thalia au lansat oficial miercuri, 3 septembrie 2014, un nou videoclip, pentru melodia pe care o cântă în duet, "Sino a Ti". Piesa a fost difuzată în premieră public pe 26 august 2014, chiar de ziua Thaliei.
Vizionare plăcută!

Laura Pausini - Sino a ti (with Thalia) (Official Music Video)



Laura Pausini - Sino a ti (with Thalia) (Official Music Video)
Directed by Leandro Manuel Emede and Nicolò Cerioni
A Sugar Kane production
Warner Music Italy (YouTube)

Image Courtesy of Laura Pausini - www.facebook.com/LauraPausini

4 comentarii:

  1. Două interprete desăvârşite, frumoase, elegante, talentate, de-ţi este mai mare dragul să fii în compania lor chiar şi pentru câteva minuţele cât ţine videoclipul.
    Ştiu Cristi că, atunci când ai postat melodia imediat ce au lansat-o, nu m-am exprimat corect, aş fi vrut să revin cu un comentariu, dar mi-a fost teamă să nu te simţi deranjat.
    Chiar dacă am spus că, îmi place mult mai mult melodia în interpretarea Laurei Pausini, nu am contestat calităţile Thaliei care de asemenea îmi place foarte mult.
    Crede-mă te rog că ambele interprete îmi plac. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gusturile oamenilor sunt diferite, nu se discuta, fiecare are preferintele lui. Nici gemenii nu au acelasi caracter.

      Ștergere