miercuri, 27 august 2014

MELODIE NOUĂ: AMI - "Playa En Costa Rica". VIDEOCLIP (2014)

AMI cea mai noua melodie august 2014 Playa En Costa Rica videoclip official ultima piesa HIT YOUTUBE muzica dans cantec in spaniola
AMI - "Playa En Costa Rica" (single nou, videoclip oficial, 27.08.2014)

Ami lansează astăzi oficial o nouă melodie, "Playa En Costa Rica", şi un videoclip. Piesa este compusă de Adi Colceru, alias David Deejay, versurile fiind scrise de Andreea Ioana Moldovan (Ami). Clipul a fost filmat la Cazinoul din Constanţa, iar regia îi aparţine lui Florin Botea.
Vizionare plăcută!

AMI - Playa En Costa Rica (Official Video)



AMI - Playa En Costa Rica (Official Video)
Muzica: Adi Colceru
Text: Andreea Moldovan
Produs in studioul Dav7
Regizor: Florin Botea
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2014. All rights reserved.
MediaProMusic (YouTube)

Image Courtesy of AMI Official - www.facebook.com/AMIofficial

6 comentarii:

  1. Melodia este foarte frumoasă, Cristi, iar videoclipul pe măsură. Mi-a plăcut mult totul! Mulţumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de Ami!

      Ștergere
  2. in afara faptului ca fata asta mi-e tare draga , trebuie sa recunosc ca aceasta piesa chiar imi place...
    sa ai seara faina, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. SUPER videoclip dar si AMI e la inaltime. Imi place foarte muullttttt!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ami este una dintre cele mai valoroase interprete din generatia tanara. :)

      Ștergere