vineri, 6 iunie 2014

Anna Lesko — "Sub soare". MELODIE NOUĂ (2014)

Anna Lesko Sub soare melodie noua 2014 ultima piesa cantec nou single official muzica romaneasca YOUTUBE vara
Anna Lesko - "Sub soare" (piesă nouă, 2014)

Anna Lesko a lansat recent oficial o nouă melodie, intitulată "Sub soare".
Dacă veţi cânta împreună cu grupul de prieteni refrenul noului single al Annei Lesko, vă filmaţi şi încărcaţi filmuleţul pe pagina www.facebook.com/annalesko (cu numele şi oraşul din care sunteţi), Anna vă va invita pe scenă să cântaţi împreună când va avea concert în oraşul vostru! Folosiţi hashtagul #subsoare2014!

Anna Lesko - Sub soare (Official New Single)



Anna Lesko - Sub soare (Official Single) by Cat Music (YouTube)

Sursa foto: Anna Lesko (Facebook)

4 comentarii:

  1. Este frumoasă melodia, Annei Lesko, estivală, veselă, potrivită pentru petrecerile adolescentine.
    Mie îmi place.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de Anna Lesko! :)

      Ștergere
  2. Off, Cristi...
    Anna Lesko nu este deloc printre preferatele mele. Ba chiar aş spune că se situează la polul opus.
    Îmi pare rău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare si mie rau ca Anna Lesko te-a facut sa oftezi!

      Ștergere