sâmbătă, 24 mai 2014

MELODIE NOUĂ: Marius Moga — "Pe Barba Mea". VIDEOCLIP (2014)

Marius Moga Pe barba mea OFFICIAL VIDEOCLIP NOU YOUTUBE melodie noua ultimul cantec piesa hit single muzica romaneasca 2014 Iulian Moga new song
Marius Moga - "Pe Barba Mea" (new single, video, 2014)

Marius Moga a lansat ieri oficial în emisiunea "La Măruţă" de la Pro TV o nouă melodie, intitulată "Pe Barba Mea", şi un videoclip pentru acest single. Este prima piesă solo din cariera lui Marius Moga, iar regia clipului îi aparţine lui Iulian Moga.
Enjoy!

Marius Moga - Pe Barba Mea | Videoclip Oficial



Videoclip oficial cu Marius Moga interpretand piesa "Pe Barba Mea". (C) 2014 DeMoga Music
Muzica: Marius Moga, Ionuț "Yogi" Vasilache, George Hora, iRonic, Ciprenko
Text: Marius Moga
Regie: Iulian Moga @ Roco Media
(c) 2014 DeMoga Music
(p) 2014 DeMoga Music Publishing
DeMoga Music (YouTube)

Sursa foto: Marius Moga (Facebook)

2 comentarii: