joi, 15 mai 2014

VIDEOCLIP NOU: Lora — "Draga" (2014)

noul videoclip Lora Draga melodie noua Laura Petrescu Badea in Princess Club Bucuresti 2014 HIT new song OFFICIAL video ultima piesa a Lorei ultimul cantec YOUTUBE muzica romaneasca
Lora - "Draga" (single nou, videoclip - fotografie de la filmări)

Lora lansează astăzi oficial o nouă melodie, intitulată "Draga" şi un videoclip al acestei piese.
Enjoy!

Lora - Draga (Official Video)



Lora - Draga (Official Video)
Muzica: Catalin Fantaneanu, Laura Petrescu Badea
Text: Laura Petrescu Badea
Regie: Michael Mircea
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2014
by MediaProMusic (YouTube)

Doddy feat. Lora - Bine Mersi (2014 Summer Sensation)



© 2014 MusicExpertCompany & MediaPro Music
by MusicExpertCompany (YouTube)

Sursa foto: LoraOfficial (Facebook)

6 comentarii:

  1. Mie fata asta "imi place de mor"! :-) Am descoperit-o la "Ma cunosti de undeva" si de atunci o tot admir. E draguta melodia!
    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot la aceasta emisiune am descoperit-o si eu! Lora poate canta orice gen de muzica si se transforma usor in clipuri in tot felul de personaje. Are si talent actoricesc.
      Imi pare bine ca ti-a placut noua piesa a Lorei!
      Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Este foarte talentată Lora. Îmi place şi melodia şi videoclipul, Cristi. Mulţumesc mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place cel mai nou clip al Lorei! :)

      Ștergere
  3. Drăguţ! Nu ştiam nimic despre Lora.

    RăspundețiȘtergere