sâmbătă, 17 mai 2014

VIDEOCLIP NOU: Kylie Minogue — "I Was Gonna Cancel" (2014)

Kylie Minogue I Was Gonna Cancel VIDEOCLIP NOU 2014 Official Video ultima melodie ultimul cantec YOUTUBE 16 mai hit piesa recenta muzica noua
Kylie Minogue - "I Was Gonna Cancel" (new video, 2014)

Kylie Minogue a lansat ieri oficial un nou videclip, pentru melodia "I Was Gonna Cancel". Piesa face parte din albumul "Kiss Me Once" care a apărut în luna martie, 2014.
Enjoy!

Kylie Minogue - I Was Gonna Cancel (Official Video)



"This video is an abstract look at pedestrian life and how we're all just trying to get through and rise above everyday challenges. Although the song talks about a real life event that happened the day I recorded the song with Pharrell, the video has a more conceptual approach and I love how surreal it looks. I found myself almost directing traffic and it made me think about how we're all just trying to negotiate our way through day to day life." - Kylie Minogue
by Kylie Minogue (YouTube)

Image Courtesy of Kylie Minogue (Google+)

4 comentarii:

  1. Este drăguţ videoclipul, Cristi. Melodia îmi place mult, însă, recunosc că videoclipul nu m-a impresionat în mod deosebit, însă este realizat în concordanţă cu versurile melodiei şi până la urmă este aşa cum l-a gândit realizatorul lui. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place noul videoclip lansat de Kylie Minogue a carei cariera muzicala o urmaresc cu interes din 1988. :)

      Ștergere
    2. Şi mie îmi place Kylie Minogue, foarte mult, Cristi. Îmi place vocea ei foarte mult şi-i chiar îi ascult melodiile, în fiecare zi cel puţin câte una, depinde de starea mea spirituală. Dar îmi place Kylie.
      Spre exemplu ieri am ascultat de zeci de ori melodia "Where the Wild Roses Grow" şi cu cât o ascult cu atât îmi doresc s-o ascult încă o dată şi încă o dată, încât am memorat-o şi-o şi fredonez chiar. Ştiu că par a fi o ciudată, dar aşa fac eu, când îndrăgesc o melodie, o ascult cu mult drag la nesfârşit şi nu cred că este tocmai bine. Dar asta e! :)

      Ștergere
    3. E o melodie de mare succes intr-adevar.

      Ștergere