sâmbătă, 31 mai 2014

Nicu Alifantis împlineşte astăzi 60 de ani

Nicu Alifantis zi de nastere 31 mai 2014 60 ani melodii romanesti de dragoste vechi cantece noi versuri FOLK Pasul tau Balada blondelor iubiri Intamplare simpla Mai lasa-ma YOUTUBE postare

Nicu Alifantis, unul dintre cei mai îndrăgiţi cantautori români, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte şaizeci de ani.
La mulţi ani, Maestre!

Binețe

Bună ziua,
Doamnă Zi.
Cum să te strig,
cum să te chem,
să te sărbătoresc,
ceasul meu ceresc?
Pentru ce-ai bătut?
Hai, arată-mi calea,
stârnește-mi mirarea,
hrănește-mi orgoliul,
spune-mi viitorul,
ghicitoarea mea.

Ziua bună, ziua mea,
Noapte bună, ziua mea!

(poezie publicată în volumul „Scrisori nedesfăcute” – Nicu Alifantis, Editura Nemira, 1997)

Nicu Alifantis - "Mai lasă-mă"


AlifantisOficial (YouTube)

Nicu Alifantis - "Nu mă întreba"


AlifantisOficial (YouTube)

"Iubirea are aceeaşi conotaţie în toate limbile - indiferent de verb, de loc, de neam, de spaţiu... Când doi oameni se iubesc, se iubesc şi atât. Este importantă arderea sentimentului, nu timpul sau spaţiul în care se întâmplă." (Nicu Alifantis)

Nicu Alifantis - "Balada blondelor iubiri"


cristi176153 (YouTube)

Nicu Alifantis - "Pasul tău" ("Mozaic", 2013)


Vlad Pîrvu (YouTube)

Nicu Alifantis - "Lumea"


AlifantisOficial (YouTube)

"Drumul pe care mi l-am ales a fost motivat de două lucruri foarte importante. Primul a fost faptul că am început să fac muzică de teatru înainte de a face muzică de scenă. Debutul meu în calitate de compozitor de muzică de teatru s-a întâmplat cu un an înainte de debutul scenic." (Nicu Alifantis)

Nicu Alifantis - "Întâmplare simplă"


electrecordromania (YouTube)

Photo Courtesy of Nicu Alifantis (Facebook)

6 comentarii:

  1. Imi place, N. Alifantis, dar nu stiam ce varsta are si cand e ziua lui de nastere, asadar zic si eu : La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos omagiu ai adus Maestrului Nicu Alifantis, la ceas aniversar! Excepţionale alegerile tale, atât versurile, citatele şi nu în ultimul rând melodiile superbe. M-am bucurat foarte mult de ele. Felicitări, Cristi!!
    Dumnezeu să-l binecuvânteze pe Maestrul Nicu Alifantis, cu multă sănătate mulţi mulţi ani de acum înainte să se poată bucura de toate realizările domniei sale şi nouă se ne poată încânta şi bucura sufletele cu cântecele şi versurile sale foarte frumoase, pe care eu le ador.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, pentru acest potpuriu splendid! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi pare bine ca ti-a placut postarea de azi cu melodiile lui Nicu Alifantis!

      Ștergere
  3. Sa aiba ani multi inainte, ca este un artist tare inspirat!

    RăspundețiȘtergere