joi, 15 mai 2014

MELODIE NOUĂ: Ellie White — "Zi ceva" (2014)

Ellie White ZI CEVA 2014 lanseaza astazi cea mai noua melodie NEW SONG cantec nou ultima piesa YOUTUBE lyric video new single

Ellie White a lansat oficial în această dimineaţă o nouă melodie, intitulată "Zi ceva".
Enjoy!

Ellie White - Zi ceva (Lyric Video)



Music: John Puzzle & Alex Cotoi (Fonogram Studios).
by Ellie White (YouTube)

UPDATE 4 august 2014. Ellie White - Zi ceva (Official Video)



Ellie White - Zi ceva (Official Video) by Cat Music

Sursa imagine: Ellie White (Facebook)

11 comentarii:

  1. Eu nu inteleg de ce toate melodiile noi romanesti sunt despre dragoste, despre suferinzi si din astea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar fi despre istoria artei, le-ar mai asculta cineva? :))

      Ștergere
    2. Eu, una, da, mă jur ! :D

      Ștergere
    3. Cu numai un disc vandut nu se poate supravietui. :))

      Ștergere
    4. Două Cristi! Pune-mă şi pe mine! :)

      Ștergere
    5. Asa mai merge! Se poate trai o zi! :))

      Ștergere
  2. Dați-i ceva, o pătură, că a înghețat fata, n-auziți ?! :))))))))))))))) E drept că în veșmântul ăla nici n-are cum să nu înghețe, dacă EL e ca o iarnă... Brrr !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasand gluma la o parte, Ellie White canta nemaipomenit. :)

      Ștergere
  3. Îmi place foarte mult melodia, Cristi. Îmi place mult vocea Elliei White.
    Îţi mulţumesc mult că ne-ai făcut cunoscută noua ei melodie.
    Numai bine îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place cea mai noua melodie lansata de Ellie White! Numai bine! :)

      Ștergere
  4. ymi place la nebunie cand e in iegari,dar shi pe adresa ei de facebook[ka shi alte vedete] are poze de proasta calitate pe care utilizatorul e obligat sa le regleze.

    RăspundețiȘtergere