joi, 22 mai 2014

MELODIE NOUĂ: Connect-R — "Tren de noapte" (2014)

Connect-R a lansat ieri oficial o nouă melodie, intitulată "Tren de noapte".

Audiţie plăcută!

Connect-R - "Tren de noapte" (Radio Edit), single nou, audio, 2014



Connect-R - Tren de noapte (Radio Edit). © Rappin' On Production 2014
by Connect-R / Rappin' On (YouTube)

UPDATE 18.07.2014. Connect-R - Tren de noapte (Official Music Video)



Connect-R - Tren de noapte (Radio Edit)
Muzica si text : Stefan Mihalache (Connect-R), Razvan Matache, Florin Buzea
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) ROTON 2014
Regizor: Dan Petcan
DOP: Bogdan Filip
RotonMusicTV (YouTube)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Este frumoasa intr-adevar cea mai noua melodie a lui Connect-R!

      Ștergere
  2. Este foarte frumoasă melodia, Cristi. Abia aştept şi un videoclip la ea. Connect-R îmi place foarte mult, toate melodiile lui îmi plac şi pot spune că este unul dintre preferaţii mei dintre interpreţii români, căci eu am mai mulţi preferaţi şi întotdeauna îl ascult cu mult drag.
    Îţi mulţumesc mult mult de tot, Cristi, că ne-ai făcut cunoscută noua lui melodie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie a lui Connect-R! :)

      Ștergere
  3. cea mai tare melodie ca toate celelalte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o melodie frumoasa, iar Connect-R stie sa cante foarte bine, face spectacole live reusite.

      Ștergere