miercuri, 2 aprilie 2014

VIDEOCLIP NOU: Proconsul — "Eşti fata pentru care cânt" (2014)

Proconsul Esti fata pentru care cant 2014 VIDEOCLIP nou official YOUTUBE ultima melodie recenta ultimul cantec Bodo aprilie videoclipuri melodii romanesti dragoste romantice blog postare Romania blogger VIDEO
Proconsul - "Eşti fata pentru care cânt" (secvenţă din noul videoclip)

Formaţia Proconsul a lansat oficial astăzi un videoclip nou, pentru melodia de dragoste "Eşti fata pentru care cânt".

Proconsul - Esti fata pentru care cant (Official Video)


by Cat Music Romania (YouTube)

Proconsul Esti fata pentru care cant 2014 VIDEOCLIP nou official YOUTUBE 2 aprilie 04

Sursa imagini: Proconsul (Facebook)

4 comentarii:

  1. :) Nu mă dau în vânt după Proconsul! Dar mă bucură efortul tău de a promova trupe din România!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici un efort atat timp cat fac ce-mi place.
      Iti recomand sa te duci la un concert Proconsul. Bodo de la Proconsul canta live 2 ore si chiar mai mult fara probleme. :)

      Ștergere
  2. Este absolut superb noul videoclip, Proconsul. Îmi place foarte mult! Ce mult îmi place modul în care comunică cei doi protagonişti ai clipului!!
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ni l-ai făcut cunoscut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bine realizat noul clip al trupei Proconsul, imi pare bine ca iti place! :)

      Ștergere