vineri, 10 ianuarie 2014

Rod Stewart împlineşte astăzi 69 de ani. Aniversarea zilei

Rod Stewart zi de nastere videoclipuri melodii muzica YouTube hituri aniversare Wikipedia Have you ever seen the rain She makes me happy
Rod Stewart performing in Zaragoza, Spain, November 2006

Rod Stewart îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 69 de ani. Cântăreţul şi compozitorul britanic este unul dintre artiştii cu cele mai mari vânzări de discuri din lume.
Am ales pentru această postare videoclipurile melodiilor "Have You Ever Seen The Rain", "Some Guys Have All The Luck", "She Makes Me Happy", "Fooled Around And Fell In Love", "It's Over" şi "Brighton Beach". Ca şi în cazul postării de alaltăieri cu Elvis Presley, spun că este dificil de cuprins o carieră prodigioasă într-o singură postare şi drept urmare am selectat numai câteva melodii.
Audiţie şi vizionare plăcute!

Rod Stewart - Have You Ever Seen The Rain


by RodStewartVEVO (YouTube)

Rod Stewart - Some Guys Have All The Luck


by RodStewartVEVO (YouTube)

Rod Stewart - She Makes Me Happy


by RodStewartVEVO (YouTube)

Rod Stewart - Fooled Around And Fell In Love


by RodStewartVEVO (YouTube)

Rod Stewart - It's Over


by RodStewartVEVO (YouTube)

Rod Stewart - Brighton Beach


by RodStewartVEVO (YouTube)

Image Courtesy of Wikipedia

12 comentarii:

  1. Ai făcut o selecţie splendidă, Cristi, tocmai pe gustul meu şi cum ne-ai obişnuit deja, ai adus un superb omagiu lui, Rod Stewart! Felicitări! Le meriţi din plin pentru ceea ce faci tu!
    Rod Stewart, e unul dintre interpreţii mei favoriţi,.. eu iubesc melodiile sale şi vocea sa şi-mi încântă sufletul. Dumnezeu să-l binecuvânteze cu multă sănătate şi numai fericire! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Rod Stewart merita tot respectul nostru pentru ceea ce a facut in muzica. :)

      Ștergere
  2. Wow! Aproape 70!! Credeam ca are putin peste 60! Se tine bine, ca sa zic asa! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are 8 copii, este si bunic. Trebuie sa fie in forma ca sa aiba grija de ei. :)

      Ștergere
  3. Îmi place mult Rod Stewart. Timbrul său ușor răgușit este absolut remarcabil și face ca piesele sale să fie cu totul speciale. Îi doresc mulți ani cu sănătate de aici înainte, ca să aibă grijă de copii și de nepoți ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-as fi zis ca acest mare cantaret este mai mare si decat tata (cu 1 an!). Se tine tare bine, iar muzica lui este deosebita si place in continuare. Multa sanatate si sa-l mai auzim!

    PS. Deunazi am vazut-o la tv si pe Tina Turner. A trecut de 70 dar arata incredibil de bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca eu imbatrinesc, mi se pare normal.Dar nu mi se pare normal ca cei pe care-i ascultam in tinerete sa imbatrineasca, sa arate din ce in ce mai rau, sa se miste (pe scena) din ce in ce mai putin sau atunci cind o fac sa arate ca niste "aratari" (cum sint Rolling Stones-ii).
    Le ascult muzica cu placere, dar nu merg la concertele lor.
    Si cum, in tinerete , noi am ascultat muzica ( atunci, pe aici nu erau inregistrari video), prefer sa o ascult si acum.
    Scuze, m-am intins !

    RăspundețiȘtergere