luni, 27 ianuarie 2014

Florin Piersic împlineşte astăzi 78 de ani! Aniversarea zilei

Florin Piersic Margelatu Castravetele Buza de Iepure La multi ani 2013 youtube 78 filme romanesti Szobi Ceh actori romani regizori  teatru zi de nastere amuzante secvente haioase aniversare poze Dan Negru Antena 1 televiziune TVR Revelion Te pui cu blondele Trandafirul galben

Florin Piersic, marele actor român de teatru şi film, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 78 de ani.
La mulţi ani, Maestre!

Florin Piersic ("Mărgelatu") şi Ion Dichiseanu - "Trandafirul galben" (1981)


by Spur360 (YouTube)

Florin Piersic - "Castravetele"


Moment difuzat în programul de Revelion din 1988 al Televiziunii Române cu Florin Piersic într-o scenetă memorabilă: Castravetele. Adaptare de Octavian Sava după I.L. Caragiale, Mircea Crișan și Alex. Andy
by TVR (YouTube)

Florin Piersic, întâlnire plină de amintiri cu Szobi Cseh - "Te pui cu blondele?" (Antena 1, 2013)


by Antena 1 (YouTube)

"Ursitoarele au avut grijă de mine. Mi-au lăsat în leagăn dragul de viaţă şi bucuria de a trăi, iar timpul nu-mi poate atinge zâmbetul, nici de pe chip, nici din suflet, în timp ce tristeţea sosită în scurte escale în vizite de lucru, îşi ia repede tălpăşiţa, plictisită de lipsa colaborării mele." Florin Piersic

Sursa foto: cinemarx.ro

12 comentarii:

  1. Foarte frumos omagiu ai dedicat, Maestrului Florin Piersic, cu ocazia aniversării domniei sale. Fie binecuvântat, cu multă sănătate şi numai cu fericire, mulţi mulţi ani de acum înainte.
    Eu îl admir enorm de mult! Este un geniu, fără pereche încă, care se naşte numai la 1000 de ani!
    Mi-e drag! Da, pot spune asta! Mi-e drag, din punct de vedere profesional, la asta mă refer. Cred că am văzut aproape toate filmele în care a jucat, nu ştiu dacă mi-a scăpat vreo unul.
    Mi-e drag să-l ascult vorbind şi nu mă plictiseşte niciodată.
    M-am prăpădit de râs revăzând sceneta aceasta "Castravetele", dar şi celelalte două clipuri pe care le-ai ales, mi-au plăcut foarte mult şi-ţi mărturisesc sincer că, singurul episod din emisiunea "Te pui cu blondele" pe care l-am văzut de când rulează ea, a fost acesta cu, Florin Piersic!
    Te felicit din toată inima mea, Cristi, pentru articol! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi pare bine ca ti-a placut postarea de pe blog cu Florin Piersic! :)

      Ștergere
  2. Mare talent, mare actor, mare caracter, mare simbol pentru teatrul si filmul romanesc! Sa-i dea Dumnezeu sanatate si cat mai multi ani ca parca nu mai am putere sa mai aflu ca e grav bolnav sau ca s-a mai prapadit inca unul din aia Mari!
    Citatul ales de tine este absolut demential si il reprezinta perfect!
    Toate cele bune, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru postare,Cristi!
    Un mare actor,l-am văzut anul trecut în Martie la Palatul Copiilor cu Medeea Marinescu
    în piesa Străni în noapte.
    La mulți ani și să-i dea Dumnezeu multă,multă sănătate să ne mai încâte cu glumele lui
    că nu te plictisești niciodată,l-aș asculta non-stop!
    Seară plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Medeea Marinescu se ridica la nivelul lui Florin Piersic in acest spectacol de teatru. Seara placuta! :)

      Ștergere
  4. LA Multi Ani maestrului!
    Multumim de-aducere aminte!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. La filmele cu Florin Piersic ma uitam impreuna cu tata. Iar aceste amintiri imi sunt foarte dragi. Asadar .... La multi ani, Maestre!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-aş putea eu spune despre Florin Piersic? Doar că va avea mereu un loc în inima mea.
    Iar o mică investiţie în dopuri pentru urechi nu are de ce să mă supere! :)

    RăspundețiȘtergere