miercuri, 20 noiembrie 2013

Echipa lui Steve Irwin se întoarce din decembrie pe Animal Planet România

terri echipa lui steve irwin familie animal planet romania
Terri, Bindi şi Robert Irwin - Echipa lui Steve Irwin se întoarce (Foto: Animal Planet Romania - Facebook)
Din decembrie, "Echipa lui Steve Irwin se întoarce" pe Animal Planet România.

Echipă plină de pasiune din care fac parte soția și cei doi copii ai lui Steve duce mai dorința "vânătorului de crocodili" de a păstra sălbăticia pentru ca şi generaţiile viitoare să se poată bucura de ea.

Începând de marţi 24 decembrie, de la ora 22:55 va începe această emisiune, informează Animal Planet România pe pagina oficială de Facebook.

steve irwin image crocodile hunter
Steve Irwin (Photo: Richard Giles)
Steve Irwin, cunoscut datorită documentarelor sale de pe Discovery ("The Crocodile Hunter") și a filmelor artistice în care a jucat, a încetat din viață în nordul Australiei, într-un accident subacvatic. În dimineața de luni, 4 septembrie 2006, a fost înțepat în piept de o pisică de mare.

Crocodile Hunter 6: Search for a Super Croc by Discovery TV (YouTube)



Crocodile Hunter (RIP 04 Sept 2006) - Photo made by Richard Giles (Flickr)CC BY-NC 2.0

6 comentarii:

  1. Asta este o veste îmbucurătoare pentru mine, Cristi. Abia aştept.
    Eu am urmărit emisiunile lui, Steve Irwin şi îmi pare nespus de rău că şi-a pierdut viaţa.
    Familia lui este admirabilă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am Animal Planet si Discovery pe cablu. Programele au fost scoase din grila de firma de cablu. Ma multumesc cu postarile Animal Planet Romania de pe Facebook.

      Ștergere
  2. Am urmarit emisiunile lui si mi-a parut rau cand a plecat acolo sus! Este o veste buna!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Happy WW! Postarea anterioara este inscrisa la "Miercurea fara cuvinte"...

      Ștergere
  3. Are ceva putere sufleteasca sotia lui Steve Irwin. Nu cred ca as mai fi putut sa ating subiectul acesta dupa o asemenea tragedie.

    RăspundețiȘtergere