miercuri, 23 octombrie 2013

Cel mai pufos iepure din lume. Iepurele de Angora

Iepurele de Angora este originar din Turcia. Rasa de iepuri Angora provine din Ankara, fiind una din cele mai vechi rase de iepuri domestici din lume.

iepure pufos angora rabbit fluffy
iepuri
pufos
pufosenie
puf
iepuras pufos
iepurash
iepure angora

Sursa foto: Ritemail - The Most Fluffy Bunny in the World

"Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

25 de comentarii:

  1. nu am vazut pana acum cum arata...e fabulos de pufos!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iepurele de Angora este cel mai pufos iepure din lume! :))

      Ștergere
  2. Bună Cristi!
    Wow,cât de pufos este!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt un deliciu, vata de zahar, iti vine sa-i mananci !Nu am vazut pana acum; multumesc !
    Naica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele cu iepuri de Angora! :)

      Ștergere
  4. E fantastic de pufos! Habar n-am cum se misca :) Cred ca nu foarte usor. Dar e o pufosenie extraodinar de frumoasa.
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să ai o seară de toamnă liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  6. Impresionat,nu am cuvinte !!!

    Salutãri !

    RăspundețiȘtergere
  7. Astea nu sunt animale, ne pacalesti ! :)) Sunt perne din lana de Angora !

    RăspundețiȘtergere
  8. Noroc ca li se vede boticul ca altfel ai zice ca-s niste pernute de pat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaaai ce frumuseţe de iepuraşi, ce pufoşi şi superbi sînt! Numai minunăţii sînt pe Planeta noastră Pămînt, dar trebuie să fim foarte atenţi, chiar vigilenţi aş zice, să, le, descoperim!
    O seară cât se poate de magică şi o noapte divină, îţi doresc Cristi, cu, mult drag!
    Revin joi sau vineri, cu urările pentru, un weekend magnific!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu spun sincer : nu am știut că există asemenea exemplare de iepure! Știam de pisicile de Angora, dar nu de iepure. Cred că sunt frumoși și mi-aș dori să cred că sunt blânzi și îi poți îngriji așa cum merită. Foarte frumoase fotografii.

    RăspundețiȘtergere