marți, 15 octombrie 2013

Bancurile zilei - 8

Bulişor s-a dus la doctor fiindcă era răcit. După consult, el întreabă doctorul:
- Domn‘ doctor, pot să suport adevărul: când trebuie să merg iar la şcoală?

Două blonde stau de vorbă:
- Vai dragă, spune una, bărbaţii ăştia nu au niciun pic de logică…
- De ce, tu?
- Azi a trebuit să-i explic o oră unui poliţist că ieri eram cu alte sandale, din cauza asta permisul de conducere se află în altă poşetă.

Doi bărbaţi privind la unduirile unei frumoase brunete:
- Superbă femeie, spune unul dintre ei.
- Da, o cunosc. Moşteneşte toată frumuseţea de la tatăl ei. El este chirurg plastician.

Ea:
- Şi de ce vă ţineţi tot timpul după mine?
La care Bulă:
- Acum că v-aţi întors mă întreb şi eu acelaşi lucru.

- Bulişor, aseară erau două prăjituri în farfurie! Acum văd numai una!
- Era întuneric mamă!

Un bărbat distins, în vârstă de 80 de ani, îi cere mâna unei domnişoare de 20 de ani:
- Domnişoară, aţi binevoi să acceptaţi... să deveniţi văduva mea?

Făt-Frumos îi zice calului:
- Bă, calule, stai aici pe loc, eu urc în turn la Ileana Cosânzeana, da’ dacă vine zmeul, să sar drept pe tine şi să fugim.
Calul, ce să zică, asta-i misiunea lui ingrată..
Făt-Frumos urcă, după un timp aud ciocănituri la uşă. Făt-Frumos se azvârle pe fereastră, Ileana se aranjează, deschide, când colo, la uşă, calul.
- Băi, spune-i lu’ Făt-Frumos c-afară plouă, aşa că-l aştept aici.

Trei sfaturi pentru slăbit:
1 – Întoarce capul la dreapta.
2 – Întoarce capul la stânga.
3 – Repetă acest exerciţiu ori de câte ori îţi oferă cineva de mâncare.


S-a mişcat! Aleargă pentru a-ţi salva una din cele nouă vieţi!



6 comentarii:

  1. :))) Excelente bancurile, Cristi, de asemenea şi clipul. E tot ce mi-am dorit, zâmbete şi bună dispoziţie, pentru a încheia o zi reuşită. Le-am primit şi îţi mulţumesc mult pentru toate acestea.
    O seară minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune sfaturile pentru slăbit, dar mâțele sunt cele mai grozave, curioasele ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, ha! O porție bună de râs și voie bună! :D

    RăspundețiȘtergere